Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز خواهد شد و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از اول جولای باز شده و ۳۱ آگوست بسته خواهد شد.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیل سرمربی جدید خود را انتخاب کرد

باشگاه لیل فرانسه در آستانه استخدام تیاگو موتا به عنوان سرمربی جدید خود است.

کریستوف گالتیه سرمربی لیل ۲ روز پس از قهرمانی این تیم در لوشامپیونه از این تیم جدا شد، سران باشگاه جست و جو برای استخدام سرمربی جدید را به سرعت شروع کردند. گزینه اول آن‌ها لوران بلان بود، اما او از پذیرفتن سرمربیگری این تیم خودداری کرد.

حالا لیل در آستانه امضای قرارداد با موتا است. این مربی سال ۲۰۱۹ هدایت تیم جنوا را برعهده داشت.

زیدان استعفا می کند

به ادعای نشریه آس اسپانیا زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید تصمیم دارد از سمت خود استعفا کند. زیدان که به دلیل ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا چنین تصمیمی گرفته سران باشگاه را از این تصمیم خود مطلع کرده است.

ناینگولان بین کالیاری و اینتر

مدیر تیم فوتبال کالیاری اعلام کرده که مایل است راجا ناینگولان را از اینتر به خدمت بگیرد، اما از روند مذاکرات با این قهرمان سری آ ناامید شده است.

چلسی برای خرید لوکاکو برخی از بازیکنان خود را می‌فروشد

چلسی برای خرید لوکاکو ستاره بلژیکی اینترمیلان حداقل ۵ بازیکن خود را در تابستان امسال خواهد فروخت.

کپا، بارکلی، لوفتوس چیک، هودسون ادوی و تامی آبراهام ۵ بازیکنی هستند که چلسی برای افزایش بودجه خود آن‌ها را در فهرست فروش تابستانی قرار داده است.

لستر سیتی به دنبال مدافع قرضی لیورپول

عملکرد اوزان کاباک مدافع قرضی لیورپول در این تیم نظر برندان راجرز سرمربی لستر را به خود جلب کرده است. او تمایل دارد این بازیکن را در فصل نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد.

کاباک با قراردادی قرضی در ماه فوریه از شالکه به لیورپول منتقل شد و حالا این تیم مایل نیست با پرداخت ۱۸ میلیون پوند قرارداد قرضی مدافع شالکه را قطعی کند. این بازیکن اکنون در دسترس دیگر تیم‌ها قرار دارد.

با توجه به اینکه شالکه به دسته دوم سقوط کرده است به نظر می‌رسد با فروش او موافقت کند.

لیورپول جایگزین واینالدوم را پیدا کرد

با توجه به اینکه جورجیو واینالدوم ستاره هلندی لیورپول قصد ترک این باشگاه را دارد قرمز‌های مرسی ساید در نظر دارند یوری تیلمانس هافبک لستر را به جای او به خدمت بگیرند.

این بازیکن ۲۴ ساله از زمانی که در اندرلخت بازی می‌کرد مورد توجه بسیاری از تیم‌های اروپایی قرار داشت و پس از پیوستن به لستر یکی از ارکان موفقیت این تیم بود.

با توجه به این که واینالدوم به زودی راهی بارسلونا خواهد شد، یورگن کلوپ مایل است تیلمانس را به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید 

ستارگانی که با وجود علاقه به بارسلونا هیچگاه در این تیم بازی نکردند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لیورپول نقل و انتقالات نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۱۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد

لیورپول و آرنه اسلوت تمایل به همکاری دارند اما ابتدا باید فاینورد را راضی کنند. 

طرفداری | لیورپول بعد از اینکه سرمربی فاینورد، آرنه اسلوت، را به عنوان جانشین مورد علاقه اش برای یورگن کلوپ انتخاب کرد، برای جذب او یک پیشنهاد به باشگاه هلند ارائه داد. اتلتیک گزارش داد که این پیشنهاد توسط فاینورد رد شد.

تا ابتدای این هفته، لیورپول هنوز به سراغ اسلوت نرفته بود، زیرا آنها اولویت را بر احتیاط و احترام به فاینورد قبل از فینال جام حذفی هلند که روز یکشنبه برنده شدند، گذاشته بودند. این رویکرد حفظ خواهد شد لیورپول برای استخدام اسلوت به شکل مستقیم با سران تیم مدافع عنوان قهرمانی هلند وارد مذاکره شده است.

از قرار معلوم پیشنهادی که فاینورد رد کرد، 9 میلیون یورو بود. لیورپول همچنان با اسلوت در تماس است و خود او از احتمال حضور روی نیمکت قرمزها کاملا استقبال می کند. فرآیند انتخاب سرمربی همچنان در لیورپول ادامه دارد و این باشگاه همچنان به ارزیابی سایر گزینه ها ادامه خواهد داد، اگر چه که اسلوت بدون تردید، گزینه اصلی باشگاه انگلیسی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: 

مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر