Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@12:15:25 GMT

تهدید توخالی گانتس علیه حزب‌الله لبنان

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۱۹۶۷

تهدید توخالی گانتس علیه حزب‌الله لبنان

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی مدعیانه ضمن تعیین شرط برای بازسازی نوار غزه، لبنان را تهدید کرد، در صورتی که حزب‌الله به حمله به اسرائیل بیندیشد، همان سرنوشت غزه را پیدا خواهد کرد.

 به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنرانی که در مراسم یابود کشته‌های الجلیل داشت، لبنان را تهدید کرده و مدعی شد: در صورتی که حزب‌الله به حمله به اسرائیل بیندیشد، همان سرنوشت نوار غزه را خواهد داشت، در صورتی که جنگ از شمال آغاز شود، لبنان به لرزه درخواهد آمد، همانگونه که در عملیات "نگهبان دیوارها" (حملات ۱۱ روزه اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه) ثابت کردیم، خانه‌هایی که در آنها اسلحه و "تروریست‌ها" وجود داشته باشند، در صورت لزوم، تخریب و منهدم خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گانتس در ادامه دولت لبنان را مسؤول هر گونه حمله‌ای از داخل خاک این کشور دانست و مدعی شد: ارتش اسرائیل همواره برای حفاظت از اسرائیلی‌ها در هر زمانی و هر میدان و جبهه‌ای آماده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره شرایط نوار غزه نیز مدعی شد: به تلاش‌ ادامه خواهیم داد تا به توافق صلحی که به نفع همه باشد، دست یابیم، تا زمانی که به شهروندان اسرائیلی آسیب برسد، غزه بازسازی نخواهد شد.

او در ادامه ادعاهایش گفت: اسرائیل به دنبال جنگ نیست و صلح را ترجیح می‌دهد و از عبادت آزاد (پیروان) تمامی ادیان حمایت خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هیچ‌گونه نقضی در مورد امنیت بیت المقدس و یا حاکمیت اسرائیل صورت گیرد!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنی گانتس حزب الله لبنان نوار غزه رژیم صهیونیستی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو

حزب‌الله لبنان ضمن رد ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره میزان تلفات این جنبش، هدف از این اظهارات را بالا بردن روحیه ارتش فروپاشیده این رژیم دانست.

به گزارش ایسنا، یک منبع در حزب‌الله لبنان امروز پنج‌شنبه اظهارات اخیر «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره شهادت نیمی از رهبران این جنبش در جنوب لبنان را تکذیب کرد.

گالانت چهارشنبه در بیانیه‌ای مدعی شد که رژیم صهیونیستی نیمی از سران حزب‌الله را در جنوب لبنان به شهادت رسانده و نیم دیگرشان در مقابل نیروهای ارتش این رژیم پنهان شده‌ و میدان جنگ را ترک کردند.  

این منبع در حزب‌الله در گفت‌گویی با خبرگزاری فرانسه تاکید کرد: این‌ها سخنانی بی‌ارزش و نادرست با هدف بالا بردن روحیه ارتش فروپاشیده (رژیم صهیونیستی) است.

این مسوول حزب‌الله در ادامه گفت: تعداد آن‌هایی که مسوولیت مشخصی در حزب‌الله داشتند و به شهادت رسیدند، از انگشتان یک دست فراتر نمی‌رود.

حزب‌الله روز چهارشنبه از اجرای عملیات‌هایی علیه نقاط تجمع سربازان دشمن در «حرش نطوعه» و شهرک «آویویم با تسلیحات مناسب خبر داد.

همچنین شبکه خبری «الجزیره» از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در کریات شمونا و شهرک‌هایی در اصبع الجلیل به دلیل نفوذ پهپاد خبر داد.

به گزارش رسانه‌های عبری پنج موشک نیز از لبنان به سمت شهرک‌های شمال اراضی اشغالی شلیک شد.

حزب‌الله از هفته گذشته در پی عملیات «وعده صادق» ایران علیه رژیم صهیونیستی، بر شدت حملات خود علیه پایگاه‌های نظامی این رژیم افزود.

این حزب از همان روز هفتم اکتبر که حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد، تقریبا هر روز عملیات‌هایی را علیه دشمن صهیونیستی انجام داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • حمله موشکی سنگین حزب‌الله به مرگلیوت
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مرگلیوت
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی
  • حمله پهپادی سنگین حزب الله به بندر حیفا اسرائیل+ فیلم/افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۱۸۳ تن