Web Analytics Made Easy - Statcounter

غفار امانی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این ستاد به منظور همفکری، تعامل، برنامه ریزی و هدفگذاری و همچنین افزایش تعداد ورزشکاران و مربیان زنجان در تیم های ملی و حضور موفق آنان در نوزدهمین دوره بازی ­های آسیایی و پاراآسیایی که شهریور ماه ۱۴۰۱ و همچنین المپیاد استعدادهای برتر که بهمن ماه امسال (۱۴۰۰) برگزار می شود، تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برنامه عملیاتی این ستاد از جلسه دوم تدوین خواهد شد، اظهار داشت: علی خلیلی (مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان) به عنوان رییس، غفار امانی نایب رییس و محمدعلی حمزه‌پور نیز به عنوان دبیر، مسوؤلیت اجرایی این ستاد را عهده خواهند بود.

امانی، تصریح کرد: شهلا کاظمی معاون ورزش بانوان زنجان، بهناز مرادخانی چندین دوره سرمربی تیم ملی قایقرانی، محسن محمدسیفی قهرمان بازی های آسیایی رشته ووشو و مهدی سهرابی پنج دور حضور در بازی های آسیایی و کسب چندین نشان در این مسابقات نیز از اعضای ستاد بازی های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین و المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در زنجان هستند.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان مسابقات استعدادهای برتر ورزشی بازی های آسیایی 2022 زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان مسابقات استعدادهای برتر ورزشی بازی های آسیایی 2022 اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان مسابقات استعدادهای برتر ورزشی بازی های آسیایی 2022 زنجان اخبار کنکور استعدادهای برتر بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!

نیما خوشبخت، واترپلوئیست ملی‌پوش اصفهانی را می‌توان از جمله مهره‌های تاثیرگذار این رشته قدرتی سرعتی و تجربه‌محور دانست که می‌تواند با تکیه به تجربه و تکنیک، نتیجه بازی را تغییر دهد. اما خوشبخت پس از طلسم‌شکنی در رقابت‌های آسیایی و در فاصله یک ماهه بازی‌های آسیایی با تجربه تلخی در مسیر تنها هدف باقی مانده‌ ورزشی‌اش روبه رو شد.

دریافت 125 MB

                   

دیگر خبرها

  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد