Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@10:34:43 GMT

۸۰ بیمار کرونایی یزد در بخش مراقبت‌های ویژه

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۲۲۲۶

۸۰ بیمار کرونایی یزد در بخش مراقبت‌های ویژه

محمود نوری شادکام در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در حال حاضر روند بستری بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های یزد کاهشی است.

وی عنوان کرد: هم اکنون ۲۹۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند که از این تعداد ۸۰ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری شادکام یادآور شد: در شبانه روز گذشته ۷۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان پذیرش شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به توصیه های بعد از تزریق واکسن کرونا نیز، تصریح کرد: افراد بعد از تزریق واکسن هم باید پروتکل‌های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی از هم استانی‌ها خواست همچنان شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده و از برگزاری دورهمی های خانوادگی جدا خودداری کنند.

کد خبر 5221763

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی یزد انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر جنبش ازما گرگان آمار کرونا آزادسازی خرمشهر واکسن کرونا چالش شفافیت اردبیل عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بخش تالاسمی بیمارستان امید شهرستان مهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،رئیس بیمارستان امید مهرستان گفت: در حال حاضر حدود ۱۰۰ بیمار تالاسمی در این شهرستان داریم که به آنها خدمات ارئه می‌شود. 

 دکتر عبدالرئوف بختیاری افزود: این بخش به همت خیرین نیک اندیش و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و سازمان انتقال خون استان راه اندازی شده است.
وی افزود: در حال حاضر هزار و ۶۱۱ بیمار مبتلا به تالاسمی نوع شدید در شهر‌های زاهدان، خاش، سراوان، میرجاوه و سیب و سوران زندگی می‌کنند که علت شمار بالای مبتلایان، افزایش طول عمر این بیماران است .

دیگر خبرها

  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • اهدای عضو در مشهد جان ۳ بیمار را نجات داد
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • افتتاح بخش تالاسمی بیمارستان امید شهرستان مهرستان
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • آشنایی با روش‌های درمان زخم بستر در منزل
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند