Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@22:43:24 GMT

روز سبز بازارهای سهام آمریکا

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۲۳۷۵

روز سبز بازارهای سهام آمریکا

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ این در حالی است که پیشتر سرمایه‌گذاران نگران تاثیر افزایش تورم بر سیاست‌های پولی فدرال رزرو بوده‌اند.

مقامات فدرال رزرو در روزهای اخیر بارها اعلام کرده‌اند که هیچ برنامه قریب الوقوعی برای تغییر سیاست‌های پولی در دستور کار ندارند.

بر این اساس روز گذشته شاخص داو جونز با ۰.۰۳، اس‌اندپی۵۰۰ با ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ و شاخص نزدک با ۰.۶ درصد افزایش معاملات را به پایان بردند.

 

پربیننده ترین خبر بد برای دانش آموزان راه اندازی مرکز خودرویی واکسیناسیون کرونا در البرز معلمان خرید خدماتی؛ نگران آینده شغلی تجمع فرهنگیان خرید خدمت در مقابل مجلس اعمال ممنوعیت تردد بین استانی از ۱۱ خرداد / نامزدهای انتخابات رعایت اصول بهداشتی را جزو محورهای اصلی تبلیغاتی قرار دهند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس آمریکا انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 

در ادامه گام‌های اجرایی برنامه تحول بانک دی، ابلاغی از سوی بانک مرکزی با موضوع کاهش شناوری سهام و افزایش سرمایه نقدی، 15 درصد از سهام خزانه بانک دی به سازمان اموال و املاک کوثر واگذار می‌شود.   به گزارش پارسینه در ادامه گام های اجرایی برنامه تحول بانک دی، ابلاغی از سوی بانک مرکزی با موضوع کاهش شناوری سهام و افزایش سرمایه نقدی، طی توافق فی ما‌بین بانک‌دی و سازمان اموال و املاک کوثر به نمایندگی از بنیاد شهید و امور ایثارگران ، مقرر شد 15 درصد از سهام خزانه بانک دی، طی سه مرحله و به قیمت کارشناسی با شرایط 10 درصد نقد‏/ املاک معوض و مابقی بصورت اقساط شصت ماهه با نرخ سود ابلاغی بانک مرکزی به سازمان مذکور واگذار گردد.  بدین منظور ارزیابی کارشناسی سهام بانک دی توسط کارشناسان رسمی در دست اقدام است که به محض حصول نتیجه، مراتب از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • بورل: آمریکا جایگاه مسلط خود را از دست داده است
  • فایننشال تایمز: اروپا نگران تشدید اقدامات «خرابکارانه و خشن» روسیه است
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد
  • معادله تورمی بازدهی سهام
  • بانک مرکزی وضعیت ارزی کشور را بهبود بخشید
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • اذعان بورل به از دست رفتن قدرت آمریکا