Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:41:41 GMT

خونی تازه در رگ گالری‌های مشهد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۲۳۸۰

خونی تازه در رگ گالری‌های مشهد

ایسنا/خراسان رضوی با کاهش شیوع ویروس کرونا و خروج مشهد از وضعیت قرمز، نگارخانه‌های مشهد از این هفته دوباره به روال فعالیت قبل خود بازگشتند و رونق گرفتند.

پس از تعطیلی‌ طولانی‌مدت و فعال‌نبودن نگارخانه‌های مشهد در پی تشدید شیوع ویروس کرونا، نگارخانه‌های «سمرقند»، «روند» و «حامی» از این هفته بازگشایی شدند و نگارخانه «بن‌بست» به عنوان یک گالری جدید در شهر مشهد فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به معرفی برنامه‌ها و نمایشگاه‌های حاضر در این گالری‌ها خواهیم پرداخت.

«هُنروَند» در گالری حامی

نمایشگاه گروهی نقاشی «هُنروَند» با آثاری از حدیثه بابایی، ساناز شهرکی، پوریا ضیایی، نیلوفر شهیدی، شقایق مرادیان، ویدا نجاری، آسیه برقرار، تکتم کوزه‌گر، میلاد اسماعیلیان‌فرد، ملیکا صبوری، زینب رسولی‌فرد، مبینا مدنی‌فرد، زهرا شاهدی، سید امیر هاشم سعیدی‌نسب، بهجت شهراد شهری، نگین جهانی، بهاره قاضی، فرنگیس مسیبی، اعظم ذاکری، سارا سیستانی، مریم رحمتی از چهارشنبه، ۵ خردادماه، در گالری حامی، واقع در خیابان لادن ۷ آغاز شده و تا ۷ خرداد ماه نیز ادامه خواهد داشت. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ خواهد بود و طبق گفته صفحه مجازی نگارخانه حامی، هنردوستان باید با هماهنگی و تعیین وقت قبلی جهت بازدید و خرید آثار، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این نگارخانه حضور پیدا کنند.

«پرتره‌های محیطی و اجتماعی» در گالری سمرقند

نمایشگاه گروهی عکاسی «پرتره‌های محیطی و اجتماعی» زیر نظر مهدی زابل عباسی با آثاری از احسان قاسمی، الهه باقری، رضا قاسمی، زهرا خرمی‌نیا، زهرا سادات میری جاغرق، زینب الظاهری، سجاد سبیانی، سمیه سقوری، شهرزاد شهرکی، عاتکه یاوری، عارفه ترابی، فاطمه سلطانی، کتایون کمپانی، مبینا پورمحمدی، محمدجعفر کروژدهی، منیره‌سادات حیدری مقدم طرقبه‌ای، مهدی اسدالهی، ناهید نورایی بیدخت، نسترن اسفندیاری، وحید چشک و سلمه بختیاری از یکشنبه، ۹ خردادماه، ساعت ۱۶ در گالری سمرقند، واقع در خیابان سیدرضی ۹ افتتاح می‌شود و تا ۱۲ خردادماه نیز ادامه خواهد داشت.

«چشمه» در گالری بن‌بست

گالری «بن‌بست» که به تازگی در خیابان کلاهدوز ۱۷/۲ مشهد افتتاح شده است، در نخستین فعالیت خود میزبان نمایشگاه گروهی نقاشی «چشمه» خواهد بود. این نمایشگاه با کیوریتوری رضا عمادی، با کوشش سهیلا دیزگلی و با آثاری از طاهره واحدیان، سعید امدادیان، علی سیران، بامداد رضوانیان، محمد ابوترابی، رضا عمادی، مهرداد آزاد، طاهر موسوی، ولی‌الله شاکر، یگانه قدیریان و مهدی علایی‌نژاد از روز جمعه، ۷ خردادماه، آغاز به کار خواهد کرد و تا ۱۲ خرداد نیز ادامه خواهد داشت. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ خواهد بود.

با توجه به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی این نمایشگاه‌ها باید با رعایت کامل‌ شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شوند و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و ضدعفونی دست‌ها در فضای نگارخانه الزامی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری نگارخانه نگارخانه های مشهد مشهد گالري نمایشگاه هنري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند

ایسنا/خراسان رضوی معاون مالی و پشتیبانی و رئیس کمیسیون بهینه‌سازی مصرف انرژی شهرداری مشهد گفت: در راستای توسعه انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر، شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند.

قاسم زوکی‌نژاد اظهار کرد: شهرداری مشهد در بهره‌گیری از انرژی‌های تجدیدپذیر بین سایر دستگاه‌های کشور پیشتاز است و در سال جاری ۴ نیروگاه‌ خورشیدی دیگر در دست اقدام قرار دارد.

وی ادامه داد: با مصوبه هیأت وزیران از ابتدای امسال دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ خدمات کشوری ملزم به تامین سالیانه ۵ درصد برق مصرفی خود از انرژی‌های تجدیدپذیر هستند و ظرف مدت ۴ سال می‌بایست ۲۰ درصد برق مصرفی خود را از این طریق تامین کنند، در غیر این صورت آن بخش از برق مصرفی با تعرفه بسیار بالاتری در قبوض محاسبه می‌شود.

زوکی‌نژاد گفت: خوشبختانه با نیروگاه‌های خورشیدی که احداث کرده‌ایم، شهرداری مشهد مشمول این افزایش تعرفه نشده است؛ البته مطابق برنامه‌ریزی صورت‌پذیرفته، توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر همچنان ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری مشهد، وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام‌شده افزایش ظرفیت اشتراکات آب فضای سبز محقق و این امر صرفه‌جویی ۲۰۰ میلیارد ریالی در پرداخت حق انشعاب را به دنبال داشته است.


انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۸ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • معاون رهبر حماس: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید