Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@18:13:42 GMT

دستگیری شکارچیان متخلف در جلفا

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۲۶۱۹

دستگیری شکارچیان متخلف در جلفا

ایسنا/آذربایجان شرقی ماموران و محیط‌بانان شهرستان جلفا در یک ماموریت گشت و کنترل سخت و نامحسوس ۱۴ ساعته، موفق به دستگیری شکارچیان متخلف شدند.

در این عملیات شبانه که در سخت گذرترین منطقه پارک ملی کنتال انجام شد، ماموران محیط بانی، شکارچیانی را که که در خواب بودند را دستگیر کردند.

در این عملیات، از شکارچیان متخلف، یک لاشه کل وحشی، دو قبضه سلاح گلوله ‌زنی و تعدادی فشنگ ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، متخلفان با تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف ۲ کیلوگرم تریاک در میانه


فرمانده انتظامی میانه از کشف دو کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدتقی سلطانی در خصوص این خبر، افزود: در پی کسب خبری مبنی بر تلاش دو سوداگر مرگ جهت انتقال مقادیری ماده مخدر در راه‌های مواصلاتی شهرستان، موضوع به دلیل حساسیت در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پس از انجام کارهای اطلاعاتی و تخصصی و ضمن کنترل جاده‌های مواصلاتی، به یک دستگاه مینی بوس مشکوک شده و آن را جهت بازرسی متوقف کردند.

 سرهنگ سلطانی گفت: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور، موفق به کشف دو کیلوگرم تریاک شدند که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود.

انتهای پیام 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۲۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان

ایسنا/تهران فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان از شناسایی و دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید عسکری نیا در این خصوص اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان در راستای برنامه‌های مقابله‌ای خود با خرده‌فروشان مواد مخدر با انجام اقدامات هوشمندانه موفق به شناسایی ۹ نفر از خرده فروشان مواد افیونی در این شهرستان شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل سکونت این افراد اعزام و طی عملیاتی ضربتی، آنها را دستگیر کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل دادند.

سرهنگ عسکری نیا در پایان خاطر نشان کرد: عزم پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ و دستگیری توزیع کنندگان مواد افیونی جدی است. از شهروندان انتظار داریم که اخبار و اطلاعات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • جاساز تریاک در پیکان
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس