Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  ،محیط بان رضاقلی خسروی از محیط بانان پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو شامگاه چهارشنبه پنجم خرداد ماه این گشت زنی در این منطقه مورد حمله شکارچیان غیرمجاز قرار گرفت،شکارچیان با ضربات چوب این محیط بان را مصدوم کردند.

در همین پیوند مرتضی جمشیدیان فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: دو شکارچی غیرمجاز پس از تجاوز به حریم منظقه قمیشلو در حال تعقیب و گریز، با یکی از محیط بانان پارک ملی درگیر و او را مورد ضرب و جرح قراردادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه محیط‌بان توسط دیگر محیط‌بانان منطقه به اورژانس بیمارستان شاهین شهر منتقل شد، افزود: این محیط بان شب گذشته در بیمارستان بستری بوده و به دلیل شکستگی سر و بینی اقدامات درمانی لازم برای وی انجام شد و پس از اینکه تا حدودی به وضعیت مناسب رسید از بیمارستان مرخص شد.

فرمانده یگان حفاظتی محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه متخلفان و ضاربان شناسایی شدند و مورد پیگرد قانونی هستند و از طریق مراجع قضائی روند دستگیری آنها انجام می‌شود.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: به دلیل خشکسالی وحوش علفخوار به مزارع اطراف پارک، برای دسترسی به آب و علوفه پناه می‌برند و این امر برخی از متخلفان شکار و صید را به تعدی به این مناطق ترغیب می‌کند.

گفتنی است: این دومین حادثه درگیری و ضرب و شتم محیط‌بانان پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو توسط شکارچیان غیرمجاز در ۱۷ روز گذشته است، ۲۱ اردیبهشت  امسال  نیز بر اثر درگیری مسلحانه شکارچیان دو محیط بان مصدوم شدند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حیات وحش محیط زیست محیط بانان محیط بان پارک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | نمایش تسلیحات غنیمتی روس‌ها در «پارک پیروزی»

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901103

دیگر خبرها

  • پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز
  • احداث شهرک بازیافت، گامی برای جمع‌آوری انبارهای غیرمجاز در نصف‌جهان
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته
  • ببینید | نمایش تسلیحات غنیمتی روس‌ها در «پارک پیروزی»
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • منطقه «چهلمیر» در پارک ملی تندوره درگز پاکسازی شد