Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ، در دستور اداری صادر شده از سوی مصطفی سالاری آمده است: در اجرای مصوبه هیات وزیران مبنی بر پیش‌بینی بار مالی ناشی از افزایش مدت مرخصی زایمان در لوایح بودجه سنواتی و یا لحاظ کردن به عنوان دیون دولت، لازم است واحدهای اجرائی سازمان تأمین اجتماعی به چند نکته توجه کنند.

بیمه‌شدگان زن با ارائه درخواست در سامانه خدمات غیرحضوری و بارگذاری مدارک و مستندات مربوطه شامل تصویر شناسنامه مادر، گواهی ولادت یا شناسنامه فرزند و گواهی پزشک ذیربط، می‌توانند در صورت تمایل از افزایش مرخصی زایمان از ۶ ماه به ۹ ماه بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی موظفند با رعایت تمام شرایط قانونی نسبت به صدور سند پرداخت کمک‌بارداری (مرخصی زایمان) موضوع این دستور اداری و ارسال آن به اداره کل امور مالی اقدام کنند.

معاونت برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین اجتماعی موظف است هزینه‌های ناشی از اجرای مصوبه مذکور را هر ساله به منظور پیش‌بینی در لوایح بودجه سنواتی به سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام و در صورت عدم پیش‌بینی و یا عدم تخصیص اعتبار، هزینه‌های مربوطه را به عنوان دیون دولت درصورت‌های مالی سازمان لحاظ کند.

پربیننده ترین آزمون استخدامی بانک ملت در سال۱۴۰۰ علت عدم ثبت اطلاعات در سامانه صیاد چیست؟ / تاثیر اجرای قانون جدید چک در دو ماه اخیر آغاز فروش اوراق بدهی در سال جاری / فروش یک هزار و ۴۰میلیارد تومانی اوراق در مرحله نخست کُربنکینگ داتین در پنج بانک‌ ادغامی در بانک سپه به بهره‌برداری می‌رسد نگاهی به عملکرد بانک ملت در اردیبهشت۱۴۰۰ / افزایش 107درصدی سود سپرده‌های سرمایه گذاری بانک ملت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مرخصی زایمان انتخابات ۱۴۰۰ مرخصی زایمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۲۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد نادری، عضو هیات رییسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در توئیتی نوشت:

مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903676

دیگر خبرها

  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد