Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@07:40:53 GMT

حکیم: عراق حامی ملت فلسطین است

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۲۹۰۱

حکیم: عراق حامی ملت فلسطین است

سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق با ابراز مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی گفت که کشورش حامی ملت فلسطین است.

از دفتر رسانه ای جریان حکمت ملی، حکیم در دیدار با «ریاض المالکی» وزیر خارجه فلسطین، پیروزی برآمده از ایستادگی ملت فلسطین در درگیری اخیر با رژیم صهیونیستی را شایسته تحسین دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق و با حضور گروهی از سران ائتلاف نیروهای حکومت ملی و نیز «احمد العقل»، سفیر فلسطین در بغداد برگزار شد، وزیر خارجه فلسطین حاضران را در جریان جزئیات تحولات اخیر در سرزمین‌های فلسطینی قرار داد و از نقش عراق در حمایت از مساله فلسطین قدردانی کرد.
حکیم بر اهمیت بهره‌برداری از پیروزی اخیر برای افزایش وحدت ملی و تعیین قطب نمای اختلافات به سمت رویارویی با رژیم صهیونیستی و کنار گذاشتن اختلافات داخلی تأکید و خاطرنشان کرد که مساله فلسطین مشمول مرور زمان نمی‌شود.
وی ادامه داد که مهم‌ترین اولویت فلسطینیان برای دستیابی به حقوقشان تقویت جبهه داخلی و همکاری همه نیروهای فلسطینی است.
حکیم افزود که درگیری اخیر نشان داد که با وجود همه مسائل و مشکلاتی که ملت‌ها به آن دچارند، مساله فلسطین همچنان در وجدان عربی و اسلامی و انسانی زنده است.
رهبر جریان حکمت ملی عراق تأکید کرد که علت این زنده بودن، برتری حق ملت مظلوم فلسطین در زمین و تاریخ و آینده فرزندانش است.
وی با تکرار مواضع پیشین درباره مخالفت با عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب، بر حق فلسطینیان در داشتن کشوری مستقل و برخورداری از کرامت و حق آوارگان فلسطینی در بازگشت به سرزمین‌هایشان تأکید کرد.
حکیم همچنین گفت: ملت، دولت، مرجعیت و فعالان اجتماعی در عراق همگی حامی فلسطین هستند و این موضوع مورد اتفاق نظر همه گروه‌های و طیف‌ها عراقی است./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جریان حکمت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع‌دانشگاهیان درحمایت ازدانشجویان حامی فلسطین

دیگر خبرها

  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • حضور سرزده دبیرکل ناتو در کی‌یف با وعده افزایش جریان تسلیحات
  • نعل وارونه آزادی بیان در آمریکا
  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین به دانشگاه «سوربن» رسید
  • حضور غیرمنتظره دبیرکل ناتو در کی‌یف با وعده افزایش جریان تسلیحات
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • تجمع‌دانشگاهیان درحمایت ازدانشجویان حامی فلسطین
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • دانشجویان ایران هم‌صدا با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین