Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نگاه اول، به نظر میرسد که فعالیت و معامله در فارکس کار سختی است. تجربه چند ساله ما در این زمینه هم میگوید که نکات ریز و مهمی وجود دارند که اگر آنها را رعایت نکنید، معامله در فارکس خیلی سخت خواهد بود. میتوانید برای مشاهده آموزش های مختلف در این زمینه به سایت Tradehouseofiran.com مراجعه کنید.

پیش از اینکه این مباحث را شروع کنیم لازم است اعلام کنیم که خیلی اوقات هولدر ها و سرمایه گزاران مختلفی را در فارکس و فضای کریپتو کارنسی میبینم که بدون دانش کافی وارد این کار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درست است که صرفا با زدن دکمه لانگ و شورت میتوانید معامله انجام دهید اما ساده بودن انجام این کار و ساده بودن ثبت نام در بروکر های فارکس یا بروکر های ارز دیجیتال نباید باعث شود که تصور کنید بدون دانش میتوانید وارد این بازار شوید.

حساب دمو فارکس

اولین نکته این است که به مدت یک ماه، پس از اتمام آموزش هایتان، از حساب دمو استفاده کنید.

حساب دمو، یک حسابی است که به صورت غیر واقعی به شما یک مبلغی به عنوان پول میدهد. شما با این پول شروع به سرمایه گذاری میکنید. میتوانید بعد از مدت یک ماه، تمام سود ها و ضرر های خود را بررسی کنید. پس از این میتوانید مطمئن شوید که آیا این نوع سرمایه گذاری مناسب شما هست یا خیر.

کنترل احساسات

در خصوص کنترل احساسات همیشه صحبت های زیادی میشود. من در این مقاله فقط میخواهم از شما خواهش کنم که طمع نکنید و بر اساس احساساتتان معامله نکنید.

مانیتور کردن استاپ لاس

همیشه پوزیشن های باز خود را مانیتور کنید و استاپ لاس هارا نیز بررسی کنید. ممکن است یک معامله باز داشته باشید و پس از مدتی نیاز باشد که در استاپ لاس معامله تغییری ایجاد کنید.

کسب درآمد از بورس از طریق پراپ تریدینگ

در خصوص پراپ تریدینگ میتوانید در گوگل جستجو کنید، آموزش ها و فایل های کاملی در این خصوص وجود دارد ، اما یکی از روش ها استفاده از پراپ تریدینگ است که شما میتوانید با ریسک خیلی کم، با پول سازمان دیگری، اقدام به معامله در بورس نمایید.

برای سرمایه گزاری در فارکس، بهترین بروکر مناسب خود را انتخاب کنید

یک بروکر، یک سری ارز ها و کالا ها را به شما پیشنهاد میدهد. خب مشخصا یک سری بروکر ها ارز های کمتری پشتیبانی میکنند. نرخ توزیع، کمیسیون ها ، نرخ مبادله و ... این ها موارد مهمی هستند که باید به آنها هنگام انتخاب بروکر توجه کنید.

چرا میگوییم که به بروکر ها اهمیت دهید؟

1. اگر بروکر رگوله نباشد، ممکن است کلاه برداری کند.

2. اگر کمیسیون بالا میگیرند، پس در هر معامله هزینه زیادی را متحمل میشوید.

3. اگر پشتیبانی نداشته باشند، پس اگر به مشکلی بخورید ، نمیتوانید آن را مرتفع کنید.

4. بعضی بروکر ها بونوس هایی میدهند که خب این مورد برای هر معامله گری جذاب است.

5. میزان پوشش نیز بسیار مهم است . بعضی کارگزاری ها فقط یک سری ارز خاص را کاور میکنند

به این دلایل، حتما هنگام انتخاب بروکر دقت کنید. میتوانید در گوگل سرچ کنید "بهترین بروکر فارکس" نتایجی برای شما می آورد که میتوانید از یکی از آنها استفاده کنید، ما نیز در خانه بورس ایران، یک مقاله در این خصوص نگارش کرده ایم.

چطور میتوان در بورس موفق شد؟

یک سری اشتباهات است که نباید انجام دهید. این اشتباهات میتواند شما را واقعا ورشکسته کند. مثلا، خلاف جریان آب در بازار حرکت نکنید. از اهرم های بالا استفاده نکنید. و نهایتا، زیاد معامله نکنید! تصور نکنید که معامله گران بزرگ، روزانه 100 معامله انجام میدهند. نه . اصلا. ممکن است برخی از این معامله گران در هفته فقط یک معامله انجام دهند و صبر کنند تا معامله به نتیجه برسد.

 این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است. 

منبع: ساعت24

کلیدواژه: رپور بروکر ها یک سری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۲۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

به گزارش جماران؛ عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: رئیس مجلس گفته اند؛ مالیات بر سوداگری شامل ۰/۵ درصد جامعه میشود و نگرانی ندارد!

حتی اگر درصد اعلامی درست هم  باشد، این نوع اظهار نظر بی توجهی به کار کرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیر مستقیم این نوع از مالیات ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

در واقع بر مبنای مالیات بر عایدی سرمایه از کسانى که به حکم عقل،در مقابل تورم از خودحفاظت می کنند، مالیات گرفته و صرفِ مخارجی میکنند که  غالباً برای رشد اقتصادی زیانبار هستند . 

بهتر است به جای این اقدامات، با علل تورم که موجب سفته بازی است، مقابله کنید و این قدر هم زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید! 

 

دیگر خبرها

  • بهترین کپی ترید فارکس باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ بررسی جامع
  • سیگنال رایگان ارز دیجیتال فیوچرز یا سیگنال فارکس؟
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • دلیل اهمیت تقویم اقتصادی فارکس
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • مارک زاکربرگ: متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • مارک زاکربرگ می‌گوید متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • بهترین بروکرهای فارکس: راهنمای انتخاب برترین‌ بروکر فارکس