Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا پاک فطرت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به راه اندازی چالش شفافیت در خبرگزاری مهر، بیان کرد: شفافیت موضوعی فرا بخشی است و تنها نمی‌توان این موضوع را صرفاً به کاندیداها اختصاص داد بلکه باید. شفافیت در تمامی ارکان انتخابات وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: کسانی که دارای مشکل هستند واژه شفافیت را با جدیت بیشتری دنبال می‌کنند تا با فریب افکار عمومی و تغییر جهت افکار عمومی به دنبال منافع خود باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مهمترین موضوعی که در دین اسلام به آن توجه شده است مسئله شفافیت است و حتی اگر از نگاه دینی نیز به این موضوع نگاه نکنیم در مسائل انسانی نیز نباید شبه در فعالیت‌ها وجود داشته باشد و افراد باید صادق، راستگو و دارای صداقت باشند.

به گفته پاک فطرت فردی که بخواهد فعالیت خلافی داشته باشد به دنبال آن است که موضوع شفافیت را بیش از آنچه که هست در جامعه به نمایش بگذارد و توجه افکار عمومی را صرفاً به این موضوع نشان دهد این در حالی است که طی چهار سالی که نمایندگان مردم در پارلمان‌های ملی و محلی فرصت خدمت رسانی دارند باید به گونه‌ای فعالیت کنند که نوع فعالیت آنان نشان دهنده اقدامات آنان باشد.

پاک فطرت متذکر شد: دوران لیست دادن گذشته است و دیگر لیست‌های سیاسی پاسخگوی نیاز مردم در انتخابات نیست این در حالی است که اگر مردم آگاهی نداشته باشند باید از افراد مطلع جستجو کنند اما نباید فراموش کرد که کسانی که صرفاً به لیست رأی می‌دهند اعتقادی به رأی دهی ندارند.

شهردار سابق شیراز در ادامه تاکید کرد: شورای پنجم در شهر شیراز اصلاً شفاف نبود و برخی با شعار اتاق شیشه‌ای نسبت به ایجاد اتاق شیشه‌ای دودی و ضد گلوله اقدام کردند.

پاک فطرت تاکید کرد: نیاز نیست به شفافیت و شفاف بودن پرداخته شود زیرا مردم باید در عمل شاهد شفافیت کاندیداها و داوطلبان باشند.

کد خبر 5221668

منبع: مهر

کلیدواژه: چالش شایستگی انتخابات 1400 مجلس شورای اسلامی انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر جنبش ازما گرگان آمار کرونا آزادسازی خرمشهر چالش شفافیت واکسن کرونا اردبیل عکس استانها پاک فطرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات سازمان بورس بعد از وقایع اردیبهشت سال گذشته
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • سیگنال مثبت شفافیت؛ عامل رشد چشمگیر قراردادها در سال گذشته
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • اعتصاب طلافروشان برای فرار از شفافیت/ سامانه‌های مودیان و جامع تجارت به نفع فعالان قانونی است
  • مردم گم شده در دعوای سیاسی بر سر تورم!/یک ضربه دیگر بر بار شیشه/بازی بن‌سلمان با کارت فلسطین
  • مرور خاطرات دوران تحصیل پس از ۴۵ سال
  • الکترونیک محور شدن مجوزها به معنی افزایش شفافیت و پیش‌بینی‌پذیری اقتصادی کشور است