Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@13:53:37 GMT

رئیس جدید هیأت بولینگ و بیلیارد اصفهان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۳۰۲۲

رئیس جدید هیأت بولینگ و بیلیارد اصفهان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز مجمع انتخاباتی هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان با حضور رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و معاون توسعه امور ورزش برگزار شد.

مجمع انتخاباتی هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان با حضور ۵ کاندیدا برگزار شد، امیرحسین زمانی، سید عباس صفوی، امیرحسین صمدانی، آرش ظفریان، مجید قربانی، در این هیأت ثبت نام کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مجمع انتخاباتی هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان سید عباس صفوی، آرش ظفریان، مجید قربانی حضور پیدا نکردند؛ امیرحسین صمدانی و امیرحسین زمانی صحبت‌هایی در خصوص برنامه خود ارائه داد و بعد از آن انتخابات برگزار شد.

 

بین اعضایی که حضور داشتند رای گیری شد و امیرحسین صمدانی با ۸ رای از ۱۵ رای ماخوذه به عنوان رئیس هیأت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان انتخاب شد،زمانی نیز ۷ رای بدست آورد.

احتمال راهیابی ورزشکاران بولینگ و بیلیارد در المپیک زیاد است

اسکندری پس از رأی‌گیری اظهار داشت: امروز شاهد ۹۷‌مدال آسیایی و جهانی در فدراسیون بولینگ و بیلیارد هستیم؛ در رنک جهانی مقام دوم را در بخش آقایان و نهم در بخش بانوان داریم.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد ادامه داد: برترین داوران جهان در کشورمان هم در بخش بانوان هم آقایان فعال هستند، همچنین شاهد درخشش ورزشکارانمان در مسابقات هستیم که امیدوارم گام های موثری در این مسیر بردارند.

وی افزود: در رشته‌هایی که‌‌ در این فدراسیون مسئولیت داریم احتمال این که وارد المپیک شود، به خصوص بولینگ و بعد بیلیارد در هر ۶ رشته زیاد است که یکی از رشته‌های مهم بیلیارد اسنوکر است.

اسکندری ادامه‌ داد: ما در کشور عزیزمان بیش از ۳۰۰۰ مجموعه بیلیارد داریم که پتانسیل بالایی دارد، حدود ۲۷ استان به آکادمی بولینگ و بیلیارد مجهز شده است‌؛همیشه نگران اصفهان بودیم که با این پتانسیل و درخشش در رشته‌های مختلف چرا هیچ فعالیتی در بولینگ و بیلیارد انجام نمی‌شود.

رئیس فدارسیون بولینگ و بیلیارد در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با حضور ریاست جدید اقدامات موثری انجام شود.

توقع ما از اصفهان زیاد است و از اداره کل ورزش و جوانان خواهان فضای زیادی برای آکادمی بولینگ در این استان هستیم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۶/ص۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان ورزشی ورزش بیلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی بایرن مونیخ به میدان رفت و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 رضایت دادند تا کار به بازی برگشت کشیده شود.

بلینگام در این بازی از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت اما نتوانست درخشش همیشگی که در طول این فصل با پیراهن رئال به نمایش گذاشته بود را تکرار کند و در نهایت در دقیقه ۷۵ از زمین بیرون رفت و جایش را به لوکا مودریچ داد.

این اتفاق در حالی رخ داد که این ستاره انگلیسی در بازی قبلی رئال برابر رئال سوسیداد در رقابت‌های لالیگا هم به دلیل مشکلات گوارشی در ترکیب اصلی تیمش به حضور نداشت و به عنوان بازیکن تعویضی هم وارد زمین نشد.

حالا اتلتیک خبر داده است که این بازیکن به دلیل ابتلا به ویروس شرایط خوبی را پشت سر نگذاشته بود و در طول چند روز اخیر به ندرت و به سختی در تمرینات رئال حضور داشت و دلیل نمایش ضعیفی که در دیدار برابر بایرن داشت هم همین موضوع بود. کادر فنی رئال امیدوار است که بلینگام که حالا از شرایط بهتری برخوردار است بتواند در بازی برگشت نقش مهمی را برای آنها ایفا کند.

دیگر خبرها

  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
  • حواشی حضور اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • طالبان حق‌آبه هیرمند را رهاسازی کرد | ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شد
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • استقبال هیأت تانزانیایی از محصولات فناورانه دانش‌بنیان ایرانی
  • اغلب تخلفات در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها