Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@10:33:51 GMT

نماز جمعه ۷ خرداد در جهرم اقامه می شود

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۳۱۴۰

نماز جمعه ۷ خرداد در جهرم اقامه می شود

کاتبی از برپایی نماز جمعه هفتم خرداد ماه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شهرستان جهرم خبر داد.

«ناصر کاتبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بر اساس اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس اقامه نماز جمعه در شهرهای وضعیت نارنجی با رعایت دستورالعمل های ویژه از هفته گذشته از سر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه جهرم افزود: بنابراین اقامه نماز جمعه در جهرم نیز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی فردا جمعه ۷ خرداد ماه در شهرستان جهرم انجام می شود.

 

وی از نمازگزاران خواست با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله گذاری فیزیکی در این آیین عبادی و سیاسی شرکت کنند.

 

کاتبی در ادامه استفاده نمازگزاران از ماسک و همچنین مواد ضدعفونی کننده برای حفظ بهداشت محیط و سلامت افراد در مکان اقامه نماز را ضروری دانست و افزود: همچنین استفاده نمازگزاران از مهر، سجاده، تسبیح، جانماز شخصی و چادر برای زنان از جمله پروتکل های تعیین شده برای برگزاری نماز جمعه است.

 

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه جهرم عنوان کرد: در هفته های گذشته برنامه «سخن جمعه» بدون حضور نمازگزاران توسط امام جمعه جهرم ضبط و از طریق رسانه‌های نماز جمعه جهرم در فضای مجازی به صورت ویدئو، صوت و متن منتشر شده است.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: جهرم اقامه نماز جمعه نماز جمعه نماز جمعه جمعه جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۳۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی و عروس امام (ره) امروز با حضور چهره‌های سیاسی و برخی از مردم از مسجد نو به سمت حرم حضرت معصومه (س) تشییع و بعد از اقامه نماز به امامت آیت‌الله جعفر سبحانی، در مقبره شیخ فضل‌الله نوری به خاک سپرده شد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900309

دیگر خبرها

  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند