Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه الگوهای هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی غالباً پایدار در روزهای پایانی هفته در استان گیلان، اظهار: برای امروز و فردا غالباً شاهد استقرار جوی پایدار در استان گیلان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در مدت دمای هوا نیز نسبت به روزهای بارانی گذشته به صورت نسبی افزایش خواهد یافت، ادامه داد: همچنین بر اساس الگوهای حاکم بر نقشه‌های هواشناسی طی پنجشنبه و جمعه گاهی به سبب شکل گیری ناپایداری‌های موقتی، رگبار و رعد و برق پراکنده دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادرس افزود: در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده نیز به سبب جنوبی شدن جریانات سطح زمین، ضمن افزایش نسبی دما، وزش باد جنوبی در برخی مناطق به ویژه مناطق کوهستانی و دامنه‌ها شدید پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: آسمان شهر رشت مرکز استان گیلان نیز در حال حاضر کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، افزایش نسبی دما و احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی شده است.

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه دریا نیز با ارتفاع موج یک متر در نزدیک سواحل پیش بینی شده است، گفت: در حال حاضر آسمان در سواحل دریای خزر نیمه ابری تا ابری رگبار احتمال رعد و برق گاهی کاهش ابر پیش بینی شده است.

کد خبر 5221782

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی گیلان محمد دادرس افزایش دما انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر جنبش ازما آمار کرونا گرگان آزادسازی خرمشهر چالش شفافیت واکسن کرونا اردبیل عکس استانها پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و وزش باد، پدیده غالب پایان هفته قم

ایسنا/قم کارشناس هواشناسی قم، با بیان اینکه سرعت وزش باد امروز به حدود ۶۰ تا ۶۵ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید، گفت: برای فردا (جمعه) آسمان نیمه ابری تا ابری و در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

محمدرضا قاضی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه برای امروز بعدازظهر بارش رگباری را پیش‌بینی‌ می‌کنیم، اظهار کرد: پدیده غالب برای امروز وزش باد شدید و گرد و غبار خواهد بود.

کارشناس هواشناسی قم، ادامه داد: سرعت وزش باد امروز به حدود ۶۰ تا ۶۵ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

وی تاکید کرد: برای فردا (جمعه) آسمان نیمه ابری تا ابری و در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

قاضی با بیان اینکه برای امروز کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا را پیش‌بینی می‌کنیم، تصریح کرد: روز گذشته حداکثر دمای هوا ۳۰ درجه سانتی‌گراد بود و انتظار داریم امروز حداکثر دمای هوا به ۲۵ درجه‌ سانتی‌گراد برسد.

کارشناس هواشناسی قم با اشاره به روند افزایشی دما از فردا، یادآور شد: انتظار داریم از روز دوشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی، آسمان استان را در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تحت تأثیر قرار دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رگبار و رعد و برق، عصر امروز در قم 
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در گیلان
  • روزهای خنک و بارانی در انتظار مازندرانی‌ها
  • رگبار باران و وزش باد، پدیده غالب پایان هفته قم
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۳ اردیبهشت
  • کاهش نسبی دمای هوا در مازندران
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در البرز در روزهای پایانی هفته
  • سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • باران در راه خراسان رضوی