Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در بازدید از بخش تازه تاسیس بولی شهرستان چوار به همراه، فرماندارچوار و تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجراییبر تامین اب روستاهای این بخش تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « احمد کرمی» به همراه، فرماندار چوار، مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، شرکت آب و فاضلاب استان  و امور عشایری، جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن و به همراه بخشدار بولی از بخش بولی و زیرساخت‌های این بخش بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در این بازدید با بیان اینکه بخش تازه تاسیس بولی نیاز به تکمیل زیرساخت ها و رفع مشکلات زیادی دارد، اظهار کرد: با توجه به نیاز برخی از روستاهای این بخش به آسفالت ورودی آن  راهداری و حمل و نقل جاده‌ای می‌تواند در این زمینه کمک هایی بسیار خوبی به روستاهای پاقلعه و دارتوت برای آسفالت ورودی و روکش آسفالت بلوار  گنجوان داشته باشد، در این خصوص ما بخشی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی  را به بخش بولی اختصاص خواهیم داد.

 

« احمد کرمی» همچنین با اشاره به اینکه دهیاریهای بخش  نیاز به اعتبارات عمرانی برای تکمیل طرح‌های هادی و همچنین اصلاح برخی از این طرح ها دارند، خاطرنشان کرد: در همین راستا اعتبارات تعدادی از دهیاری های بخش بولی از جمله روستای گنجوان و دیگر روستاها را افزایش خواهیم داد.

 

وی همچنین خواستار توجه به عشایر و تامین آب شرب و همچنین نهادهای دامی و کشاورزی روستاییان و عشایر این بخش شد و گفت:  جهاد کشاورزی نیز می بایست با در اختیار قرار دادن نهاده‌های دامی و همین طور کود و دیگر ملزومات کشاورزی و  تأمین نیازهای عشایر نسبت به خدمات رسانی به عشایر این بخش اقدامات لازم را صورت دهد.

 

معاون عمرانی استانداری ایلام در خصوص تامین آب شرب روستاهای این بخش، خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب نیز می بایست در خصوص تامین آب پایدار برای روستاهای گرچغا و پاقلا  اقدامات مناسبی را صورت دهد.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: بولی تامین آب عمرانی بخش بولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه

استاندار کرمانشاه در احکامی جداگانه، سه معاون فرماندار و دو بخشدار را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز _ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت _ در احکام جداگانه ای علی تیشه‌کنی را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری شهرستان هرسین، «افشین کیانی» را به سمت سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری روانسر و «احسان خسروی» را به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری کرمانشاه منصوب کرد.

استاندار کرمانشاه همچنین «احمد بهشتی» و «میثم همتی» را به ترتیب به عنوان سرپرست بخشداری فیروزآباد و سرپرست بخشداری کوزران شهرستان کرمانشاه منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه سه انتصاب در حوزه انتخابیه کرمانشاه انجام شده است که یک هفته دیگر شاهد برگزاری دور دوم انتخابات مجلس برای تعیین تکلیف دو کرسی باقی مانده مجلس شورای اسلامی می‌باشد

کد خبر 750167

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود
  • انتقال آذوقه به عشایر روستاهای آبدانان
  • اجرای طرح بیمه عشایر در شهرستان بدره
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • بسیج سازندگی آب شرب ۲۳۲ روستای اردبیل را تامین کرد