Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@03:04:53 GMT

قرنطینه ۳۲ روستا و ۵ مرکز بخش در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۳۷۶۷

قرنطینه ۳۲ روستا و ۵ مرکز بخش در بندرعباس

هرمزگان- فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: ۳۲ روستا و ۵ مرکز بخش بدلیل شیوع کرونا قرنطینه شدند.

به گزارش قدس آنلاین؛ عزیزاله کناری فرماندار طی سخنانی در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا اظهار کرد: در پی اعلام مرکز بهداشت مبنی بر بالا رفتن آمار بیماران کرونایی در سطح برخی شهرها و روستاهای شهرستان بندرعباس، ۵ مرکز بخش و ۳۲ روستای شهرستان بندرعباس به شرح ذیل به مدت یک هفته در قرنطینه هستند:

۱ – بخش شمیل شامل روستاهای شمیل و بالولی

۲- بخش تخت شامل شهر تخت و روستاهای زیارت، سردره، درتوجان و جلابی

۳- بخش قلعه قاضی: شامل شهر قلعه قاضی و روستا چاه فعله

۴- بخش فین شامل: شهر فین و روستاهای رضوان، لاور، مارم و قطب آباد

۵- بخش مرکزی شامل: شهر تازیان و روستاهای سرخون، قادهار، فتح الجلیل، هرمودر، فاریاب ایسین، قلعه ایسین، محله نو ایسین، قلات بالا و پایین، کنارو، محمدشمسی، محمد آباد، خونسرخ، پاتل بنوبند، جمال احمد، تل سیاه، چاهو، سودرو، بوستانو، گچین بالا و پایین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به قرنطینه بودن این روستاها افزود: این روستاها فعلا به مدت یک هفته در قرنطینه کامل بوده و دهیاران در این ایام موظف هستند با استفاده از ظرفیت شوراها در اجرای این طرح تلاش نمایند و نتیجه را به صورت روزانه از طریق بخشداری مربوطه به فرمانداری گزارش دهند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قرنطینه بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر پنج شنبه در نشست بررسی راهکاری تشویق روستاییان به استقبال از طرح اجرای پنل‌های خورشیدی تولید پنج کیلوواتی برق عنوان داشت: از محل تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۵۴ دستگاه پنل‌های خورشیدی تولید برق پنج کیلوواتی و خرید تضمینی برق تولیدی توسط شرکت توزیع برق استان در روستاهای تابعه هر ۲ بخش مرکزی و امام حسن شهرستان دیلم اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: تاکنون بالغ بر ۱۹ مورد متقاضیان واجدالشرایط دریافت تسهیلات یادشده توسط کمیته امداد شناسایی و با همکاری شرکت مجری ذیصلاح عملیات خرید، احداث و نصب پنل‌های خورشیدی در برخی روستاها عملیاتی شده است.

فرماندار شهرستان دیلم خاطرنشان کرد: بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال سهم تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار بسیج سازندگی برای اجرای پنل‌های خورشیدی تخصیص یافته که می‌طلبد با همکاری دهیاران، شوراهای اسلامی روستاها، بخشداران نسبت به تشویق و ترغیب اجرای پنل‌های خورشیدی که هم می‌توان در ایجاد اشتغال و درآمد پایدار خانوارهای روستایی و هم در تأمین و رفع کمبود برق به‌ویژه در فصول ترافیک حجم بار مصرفی برق به نحو بسیار مطلوبی استفاده کرد، اهتمام جدی تری داشته باشیم تا سهم حداکثری شهرستان از محل اعتبارات تسهیلات حمایتی دولت در راه اندازی این دستگاه‌های تولید برق مقرون به صرفه با ایجاد درآمد زایی مناسب جذب شود.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان دیلم بیان کرد: نهادهای حمایتی، کمیته امداد، بهزیستی، بسیج سازندگی، حوزه اقتصادی فرمانداری، بخشداران و دهیاران، شوراهای اسلامی روستاها مکلف هستند تمام همت خود را جهت تشریح و ترغیب روستاییان به مشارکت در این طرح اشتغالزایی در مقیاس کوچک خانوارهای روستایی داشته باشند.

همچنین در پایان از مسعود حیدری رئیس شورای بخش امام حسن که در بین شوراهای بخش استان بوشهر رتبه نخست را کسب کرده بود تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6088601

دیگر خبرها

  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • هزینه خسارت سیل به روستاهای سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی؛ تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی