Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آخوندی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد در حاشیه بازدید از طرح‌های بیابان زدایی گودگوار بافق، گفت: در بافق پروژه‌های متعدد زیادی در حوزه‌های مختلف اجرا شده که یکی از آن‌ها بندخاکی پخش سیلاب دشت قطرم است.

او روند اجرای این پروژه را چهار ماه بیان کرد و افزود: کار ۴۵ روز است که آغاز شده و در زمان مقرر به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد تصریح کرد: پیش بینی می‌شود این پروژه ۲۰۰ هزار مترمکعب پخش سیلاب داشته باشد و حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هم برای آن اعتبار پیش بینی شده است.

آخوندی ادامه داد: از دیگر پروژه‌های شهرستان بافق، بندخاکی حسن آباد است که با مشارکت سنگ آهن مرکزی در حال اجراست.

او افزود: پارسال اقدامات خوبی در بخش بیابان انجام شد که یکی از آن‌ها بیابان زدایی ۲ هزارو ۶۰۰ هکتار ار منطقه گودگوار است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود به اعتبارات تخصیص یافته اشاره کرد و گفت: پارسال ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای بخش منابع طبیعی اختصاص یافت.

آخوندی بیان داشت: در سال جاری اعتبارات صندوق توسعه دو برابر افزایش پیدا می‌کند و ۶۰ میلیارد تومان اعتبارات این بخش خواهد بود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی بیابان زدایی منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پر تردد سرخون را کلنگ زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ زنی گفت: هرمزگان در مجموع ۵۴ نقطه حادثه خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط بمنظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولد سازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تأمین منابع مالی و بهره برداری سریع از این پروژه تأکید و ادامه‌داد: با توجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچ گونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضا شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می‌کنیم.

گفتنی است این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بناست ظرف مدت ۴ ماه احداث و در هفته دولت سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 6089059

دیگر خبرها

  • تولید انرژی تجدیدپذیر در ۲۰هزار مدرسه هدفگذاری شد
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بارش بی سابقه باران در روستای قطرم بافق
  • بارش بی سابقه در روستای قطرم بافق
  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی در پی بارندگی
  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور