Web Analytics Made Easy - Statcounter

شعبانی از برگزاری مسابقه نقاشی امام مهربانی ویژه کودکان و نوجوانان همزمان با ارتحال امام خبر داد.

«ابراهیم شعبانی» ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) مسابقه نقاشی با عنوان «امام مهربانی» ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری، بقیه الله مسجد زاغرم تفرش با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان علاقمند می توانند آثار خود را تا 20 خرداد ماه به شماره واتساپ 09184349302 ارسال کنند، افزود: این مسابقه ویژه کودکان 6 تا 10 سال و نوجوانان 11 تا 16 سال است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه تبیین سیره و منش امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در جامعه امری ضروری است، بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به جامعه هدف و اعضای خود که بیشتر کودکان و نوجوانان هستند نقش مهمی در این راستا دارند.

 

شعبانی همچنین با شاره به اینکه این مسابقه با تکنیک آزاد برگزار می شود ادامه داد: آثار ارسالی در کانال تلگرام کانون به آدرس @kanoontafresh بارگذاری می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه الله؛ مسجد زاغرم تفرش با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی هر چه بیشتر اقشار جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان با امام خمینی (ره) است، اضافه کرد: ترویج و تبیین آرمان های امام راحل و اهداف انقلاب در جامعه امری ضروری است.

 

وی اضافه کرد: همه افراد به ویژه مسئولان و متولیان فرهنگی در این زمینه وظیقه دارند و حتی با برگزاری برنامه های کوچک می توانند در راستای شناساندن ابعاد و شخصیت این بزرگ مرد فرزانه تاریخ اسلام نقش آفرینی کنند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: زاغرم تفرش کانون فرهنگی هنری بقیه الله شهرستان تفرش کانون های فرهنگی هنری مساجد کودکان و نوجوانان ویژه کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۴۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد

ایسنا/هرمزگان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک از راه‌اندازی غرفه فرهنگ و هنر و برگزاری مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع خلیج فارس در این شهرستان خبر داد.

محمد پیشان شامگاه ۱۱ اردیبهشت در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان اظهار کرد: خلیج فارس هویت ملی ماست و نامگذاری ۱۰ اردیبهشت به نام روز ملی خلیج فارس فرصتی ارزشمند است تا با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در سراسر کشور و به ویژه در سواحل خلیج فارس این نماد هویت ملی را پاسداری نماییم.

وی عنوان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک با همراهی انجمن هنرهای تجسمی شهرستان با هدف پاسداشت روز ملی خلیج فارس مسابقه طراحی و نقاشی با موضوع خلیج فارس در سطح شهرستان سیریک برگزار نمود، در این مسابقه هنرمندان شهرستان نقاشی های مختلفی با موضوع خلیج فارس ترسیم کردند و این روز بزرگ را گرامی داشتند. آثار هنرمندان شرکت کننده در غرفه فرهنگ و هنر شهرستان جهت بازدید عموم مردم به نمایش گذاشته شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک تصریح کرد: در پایان این مسابقه از فاطمه ملاحی، زینب جمالدینی و زهرا ملاحی به عنوان سه نفر برتر مسابقه طراحی و نقاشی با هدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • نوشتن کتابی درباره امام قلی‌خان برای بچه‌ها
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز