Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا، سید مجتبی حسینی از نمایشگاه آیین‌های جهان نوروز شامل عکس، پوستر و کاریکاتور از آیین‌های نوروز در کشورهای مختلف در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران دیدن کرد.

نمایشگاه بخش ویژه هجدهمین جشن تصویر سال، با عنوان آیین‌های جهان نوروز در سه رشته عکس، پوستر و کارتون روز دوشنبه نهم فروردین ماه ۱۴۰۰در فرهنگسرای نیاوران گشایش یافت اما با توجه به افزایش محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی مراکز فرهنگی در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، بازدید از این نمایشگاه متوقف شد که با کاهش محدودیت‌های کرونایی، از روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ بازگشایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه با ۱۲۰ عکس، ۱۵ کاریکاتور و ۱۵ پوستر با حمایت طرح تهران ۱۴۰۰ و همراهی کمیسیون ملی یونسکو و فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود و در برگیرنده آثار هنرمندان ایرانی در رشته‌های عکاسی، کاریکاتور و گرافیک (پوستر) با موضوع آیین‌ها و مراسم نوروز در پنج کشور ایران، تاجیکستان، آذربایجان، ترکمنستان، افغانستان و چین است.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین عصر چهارشنبه از نمایشگاه آثار خوشنویسی کوفی شهاب‌الدین ارفعی با عنوان کوفی اولیه، در گالری شماره دو فرهنگسرای نیاوران و همچنین از نمایشگاه گروهی در گالری شکوه بازدید کرد.

برچسب‌ها فرهنگسرای نیاوران سید مجتبی حسینی کمیسیون ملی یونسکو ترکمنستان افغانستان آذربایجان سیدمجتبی حسینی تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگسرای نیاوران سید مجتبی حسینی کمیسیون ملی یونسکو فرهنگسرای نیاوران سید مجتبی حسینی کمیسیون ملی یونسکو ترکمنستان افغانستان آذربایجان سیدمجتبی حسینی تهران اخبار کنکور فرهنگسرای نیاوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۴۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران

یکی از گران‌ترین خودرو‌هایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

به گزارش روزگار خودرو، حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد. نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود. همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

در حال حاضر میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در منطقه نیاوران تهران ۱۵۵ میلیون تومان است؛ بر این اساس با پول حواله خودروی مرسدس بنز c ۱۸۰ میتوان در منطقه نیاوران صاحب ملک ۷۷ متری شد.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • بازدید معاون وزیر نفت از طرح بزرگ پتروشیمی بوشهر
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • خزعلی: در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • برگزاری آیین واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس