Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@00:46:09 GMT

تشدید ممنوعیت ترددها در جاده های مازندران

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۴۲۶۹

تشدید ممنوعیت ترددها در جاده های مازندران

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به جاده‌های مازندران امروز و فردا تشدید می‌شود.

قدس آنلاین: سرهنگ عبادی سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران ،گفت: ممنوعیت ورود خوردوها با پلاک غیر بومی در جاده‌های مازندران همچنان ادامه دارد و امروز و فردا تشدید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: ماموران پلیس راه و راهور استان در مبادی ورودی مازندران مستقر هستند و از ورود خودروهای غیر بومی بدون مجور به استان جلوگیری می‌کنند.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران ترافیک را در جاده‌های استان هم اکنون عادی و روان اعلام و پیش بینی کرد با توجه به احتمال افزایش ترددها ترافیک در محورهای هراز، چالوس و سوادکوه از عصر امروز پرحجم شود.

سرهنگ عبادی با بیان اینکه سطح راه‌های کوهستانی و ساحلی استان به دلیل بارش باران لغزنده است به رانندگان توصیه کرد با توجه به احتمال ریزش سنگ و جاری شدن سیلاب در جاده‌های کوهستانی مازندران از سفرهای غیر ضروری خودداری و در صورت سفر سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مازندران ترددهای جاده ای کرونا پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران

محسن یمینی رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در جاده‌های این استان ادامه دارد و تاکنون عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در برخی از محور‌های استان از جمله محور‌های فریدونکنار - آمل، ساری-قائمشهر، ساری-لاریم و ساری - نکا به طول ۲ کیلومتر در یک ماه گذشته اجرایی شد.

او ارتقاء امنیت جاده‌ها را مهم‌ترین دلیل جایگزین کردن نیوجرسی دانست و افزود: با توجه به تردد سالانه میلیون‌ها مسافر و گردشگر در جاده‌های مازندران و بالا بودن میزان تصادفات، یکی از راه‌های کاهش خسارات ناشی از تصادفات و افزایش امنیت جاده‌ها جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل است.

رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: عملیات خط کشی، نصب تابلو و علائم، آشکار سازی نقاط پر تصادف، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و همچنین احداث روشنایی نقطه‌ای از دیگر برنامه‌های اجرایی این اداره بوده که با جدیت در دست اجراست.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • تشدید اعتراض حامیان فلسطین در مراکز آموزش عالی آمریکا
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران