Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@00:08:30 GMT

(عکس) حادثه وحشتناک به خاطر تماشای فوتبال

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۴۳۸۷

(عکس) حادثه وحشتناک به خاطر تماشای فوتبال

روز گذشته شاهد یکی از دیدارهای هفته ی بیست و ششم بازی های لیگ یک در استادیوم شهدای هفتم تیر بابل بودیم. بین دو تیم رایکا و هوادار تهران که در نهایت تیم میهمان با گل امیر پورمحمد تیم رایکا را شکست داد. در جریان این بازی متاسفانه یکی از تماشاگران تیم رایکا که برای تماشای بازی روی دیوار نشسته بود برای پایین آمدن از روی دیوار سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهرا در بین دو نیمه او تصمیم می گیرد از روی دیوار پایین بیاید که دست او با سیم برق تماس می گیرد و به پایین پرت می شود که از بخت خوب او روی پرایدی که کنار دیوار پارک بود فرود می آید و البته شیشه پراید می شکند.

خوشبختانه بلافاصله ماموران اورژانس که در استادیوم حاضر بودند بر سر تماشاگر مصدوم حاضر می شوند و معاینات اولیه را به روی او انجام می دهند و در نهایت برای ادامه اقدامات درمانی به بیمارستان اعزام می شود که بر اساس گزارشات رسیده حال عمومی  او مساعد است.

عشق به فوتبال در دوران کرونایی با وجود اینکه حضور تماشاگر در استادیوم ممنوع است موجب شده تا هم چنان برخی از بازی ها با حضور تماشاگر برگزار شود و برخی از تماشاگران برای تماشای بازی های به خانه های مشرف به استادیوم و دیوارهای استادیوم پناه می برند که امیدواریم آنها چند صباح دیگر صبوری به خرج دهند تا با واکسیناسیون عمومی همانند شرایط عادی وارد استادیوم شوند و به تماشای بازی ها بنشینند.

به یاد داشته باشیم اتفاق یک بار رخ می دهد و همیشه شانس با ما یار نیست. به هر صورت جای خوشحالی است که میزان صدمه وارده به تماشاگر تیم رایکا جدی نبوده است و می تواند به زندگی عادی خود ادامه دهد و امیدواریم از این پس او و همه تماشاگرانی که تیم رایکا را دوست دارند در دوران کرونایی و تا واکسیناسیون عمومی بازی ها را از تلویزیون تماشا کنند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

کلیدواژه: رایکا بابل تیم رایکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌ه‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ هادی زند از جابه‌جایی ۴۰ هزارو ۳۰۰ نفر از تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و فولاد مبارکه سپاهان با این ناوگان خبر داد و درباره میزان جابه‌جایی مسافر توسط شبکه مترو تهران و حومه در این مسابقه گفت: ایستگاه ورزشگاه آزادی در خط پنج مترو چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مجموع رفت و برگشت پذیرای ۴۰هزارو ۳۰۰تماشاگر فوتبال بود.

وی افزود: در ساعات قبل از شروع بازی ۱۷هزار نفر با مترو به مجموعه ورزشی آزادی انتقال داده شدند و بعد از پایان این مسابقه نیز ۲۳هزارو ۳۰۰ نفر از تماشاگران به این ایستگاه مراجعه و از طریق مترو به ایستگاه تهران (صادقیه) و ایستگاه گلشهر منتقل شدند.

زند خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مسافری و به منظور رفاه بیشتر تماشاگران و مسافران علاوه بر قطار‌های برنامه ریزی شده ۴ حرکت فوق‌العاده نیز اعزام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • عکس| دشمن فردوسی‌پور تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران!
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 
  • جابه‌ه‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)