Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد از وقوع آتش‌سوزی در یک کارخانه تولید گوگرد در حومه شهر مشهد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم مهدی رضایی با اعلام این خبر و با بیان اینکه  این دومین بار است که چنین حادثه‌ای در کمتر از یک هفته در این مکان رخ می دهد، گفت: آتش‌نشانان چندین ایستگاه و تیم تخصصی مواد شیمیایی آتش‌نشانی مشهد به همراه پرسنل آتش‌نشانی بخش رضویه در تلاشی نفس‌گیر و چند ساعته، ضمن مهار حریق ماده شیمیایی"گوگرد" در محوطه و سوله بسته بندی این محصول در یک کارخانه در شرق شهر مشهد از سوختن و انتشار گازهای سمی متصاعد شده از این ماده سمی در محیط جلوگیری به عمل آورده‌اند و پس از اتمام عملیات، تهویه و ایمن‌سازی محل را انجام داده که خوشبختانه با سرعت عمل آتش‌نشانان به کسی آسیبی نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد خاطرنشان کرد: این آتش‌سوزی برای دومین بار است که در کمتر از یک هفته در این محل رخ می‌دهد که نظارت و پیگیری مالکان و متولیان امر را برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی طلب می‌کند.

انتها ی پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی عملیات آتش نشانی مشهد حوادث آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع خبری از حملات بامدادی صهیونیست‌ها به مناطقی در جنوب لبنان خبر داد.

شبکه خبری المیادین بامداد یکشنبه گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی با توپخانه سنگین منطقه اللبونه در اطراف شهرک ناقوره واقع در جنوب لبنان را بمباران کرد.

پیشتر نیز مقاومت اسلامی لبنان بعد از ظهر دیروز (شنبه) مرکز نظامی صهیونیست‌ها در الراهب و سایت جاسوسی و نظامی المطله را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

خبرنگار الجزیره نیز از شلیک ۴ موشک به سمت مرکز نظامی الرادار در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6096726

دیگر خبرها

  • بلایی که سر امامزاده ابراهیم(ع) افتاد ؛ هر خانه کمتر از ۱۰ دقیقه دچار حریق شد
  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران
  • فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)
  • (ویدیو) فرآیند فرآوری و بسته بندی «خرچنگ برفی» در کارخانه
  • معاون رئیسی: افکار عمومی غربی به این جمع‌بندی رسیدند که آمریکا نماد ظلم و ستم است
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • داستان «غذا‌های پلاستیکی» در شبکه مستند
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان