Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در میبد، آیت الله علیرضا اعرافی پیش از ظهر امروز در سی و هشتمین نشست ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که به میزبانی شهرستان میبد برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد دستگاه قضا در جهت حمایت از تولید رویکرد ارزشمندی است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی توجه به اقتصاد مقاومتی را به عنوان یک نظریه مطرح کرد و افزود: در برخی نقاط عالم اهتمام به اقتصاد مقاومتی صورت گرفته و نتیجه نیز حاصل شده است و در نظام اسلامی نیاز به فهم جامع این طرح و پیاده سازی آن به صورت دقیق وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حوزه های علمیه کشور گفت: ایران در مواردی از گردونه اقدامات علمی و صنعتی در دنیا عقب است و باید حتی اگر شرایط تحریم و مشکلات هم نباشد به عنوان یک کشور در حال پیشرفت به اقتصاد مقاومتی پایبند باشد.

آیت الله اعرافی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی در دنیا یک تحول بنیادین در عرصه های مختلف است، که بر اقتصاد دانش بنیان اهتمام دارد و بر رفع ضعف صنعت و کم توجهی به کار و سرمایه گذاری علمی تأکید دارد.

وی با بیان این که باید در کنار فناوری سخت به بحث فناوری نرم صنایع هم اهتمام جدی صورت گیرد، تأکید کرد: در حرکت اقتصاد مقاومتی باید به دنبال پشتیبانی و برداشت موانع از مسیر تولید، سرمایه گذاری و اشتغال زایی بود.

امام جمعه میبد خاطرنشان کرد: این استان ظرفیت دارد که اقتصاد مقاومتی را در طرح‌های بالاتری دنبال و از مرزهای موجود عبور کند و به‌ سمت صنایع برتر و پاکتر حرکت نماید.

آیت الله اعرافی در پایان گفت: یک سری اسناد بالا دستی در حوزه اقتصاد در کشور وجود دارد لذا استان هم باید برای خود مطابق با آن اسناد برش استانی و شهرستانی ایجاد نماید.

انتهای پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله اعرافی رئیس حوزه علمیه کشور میبد استان یزد خبرگزاری فارس اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی

معاون شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه اولویت اصلی این نهاد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است؛ از تکمیل عملیات عمرانی ۲ میدان شهید عباس‌زاده و میدان واقع درشهرک یادگار امام خبر داد.

 به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سید علی پورباقری معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با اعلام این خبر گفت: اولویت اصلی مدیریت شهری در سال جاری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است که در حال حاضر بیش‌از ۲۰ پروژه وجود دارد که مراحل پایانی خود را طی می‌کنند
وی با اشاره به تکمیل عملیات بازپیرایی میدان شهید عباس‌زاده در مساحت بالغ بر ۲۸۰۰ مترمربع، افزود: باتوجه به موقعیت مکانی این میدان در ورودی شهر و حاکم بودن شرایط ترافیکی بر ان عملیات بازپیرایی ان اجرا و هم‌اکنون به اتمام رسیده است.
او با اشاره به عملیات احداث میدان جدید در شهرک یادگار امام در مساحتی بالغ بر ۱۵۰۰ مترمربع، بیان کرد: ورودی شهرک یادگار امام از سمت خیابان پلیس و همجوار بودن با اردوگاه فعلی سبب‌شده این معبر یکی از ورودی‌های پر تردد به‌شمار آید که نیازمند ایمن سازی و اصلاح هندسی بود که در همین راستا عملیات اصلاح هندسی و احداث میدان در دستور کار قرارگرفت و اجرا شد و هم‌اکنون احداث این میدان تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
پورباقری افزود: انجام عملیات خاکبرداری، خاکریزی، جدول‌گذاری و سنگ‌فرش، ایجاد فضای سبز، نورپردازی از جمله مهمترین اقدامات اجرا شده دراین دو پروژه است.

دیگر خبرها

  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • (ویدئو) چرا دولت سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را اجرا نکرد؟
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند