Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  از روی تصمیماتی که هر شخص می‌گیرد می‌توان به خیلی از ویژگی های شخصیتی او پی برد. مخصوصا تصمیماتی که در شرایط پر استرس گرفته می شود و نیاز به واکنش سریع دارد.به تصویر زیر نگاه کنید. در این شرایط به اولین کسی که کمک می کنید کدام است؟ 

      ۱: طوری تربیت شده اید که به رسم و رسومات قدیمی احترام می گذارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
با مشکلات منطقی برخورد می کنید و بدون فکر هیچ کاری انجام نمی دهید. به سختی می توانید بی عدالتی ها را بپذیرید. همیشه کارهایی کسل کننده ای را انجام می دهید که دیگران از آن ها دوری می کنند.

بیشتربخوانید

شخصیت شناسی مردان از روی مدل موهایشان ۲: این انتخاب شما نشان می دهد که فرد بسیار احساساتی هستید و بیشتر از یک بار آسیب دیده اید. شما فرد خوش بینی هستید و دیگران از بودن در کنار شما احساس آرامش می کنند زیرا می دانند که شما همیشه در کنارشان خواهید ماند.   ۳: شما فردی شاد و عاشق جشن و مناسبت ها هستید. اعتراض و خرده گیری را دوست ندارید و بیشتر از آن چیزی که مردم از شما می خواهند برایشان انجام نمی دهید. شما به طور طبیعی مدیر هستید و آدم های قوی و موفق را مثل آهن ربا به خودتان جذب می کنید.   ۴: زندگی را سخت نمی گیرید و خوش بین هستید. به ندرت به مشکلات زندگی توجه می کنید. خیلی زود زبان مشترک با دیگران را پیدا می کنید و بیش از حد کار کردن را دوست ندارید. کنجکاو هستید و ماجراجویی را دوست دارید. هیچوقت دوست ندارید در چهار دیواری خودتان را محدود کنید. منبع: بدونیم انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تست روانشناسی تست شخصیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟! + فیلم

اولین حمله به رژیم اسرائیل در سال ۱۹۴۸ انجام شد، اما طی این سال‌ها بزرگترین حمله پهپادی جهان به اسرائیل توسط ایران انجام شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • افشاگریِ وحیدِ نون‌خ: در چابهار چندین بار بیهوش شدیم
  • تست شخصیت با کلید؛ انتخاب کلید دلخواه از شخصیت پنهان شما می گوید!
  • پیرترین پدر و مادر‌ها کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • پیرترین پدر و مادرها کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری کاهش یافت | پیرترین پدر و مادرها در اولین فرزندآوری کدام استان زندگی می‌کنند؟
  • شوخی داریم، بی‌احترامی نه!
  • «قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!
  • ببینید | کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟!
  • تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟! + فیلم
  • ۴ تکنیک برای اینکه دیگران را راحت‌تر ببخشید