Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات اجرایی باواریایی ها به خواسته های کینگزلی کومان و مدیربرنامه جدید او واکنش نشان داد.

کینگزلی کومان، وینگر 24 ساله و فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ اخیرا پینی زهوی را به عنوان مدیر برنامه جدید خود استخدام کرده است و برای تمدید قرارداد با این تیم، خواستار دستمزد هنگفتی است.

به گزارش طرفداری و به نقل از SPORT1، از اولیور کان، عضو هیات اجرایی بایرن مونیخ راجع به تغییر مدیر برنامه های کینگزلی کومان و خواسته هایش برای تمدید قرارداد با این تیم سوال شد و او پاسخ داد:

به سادگی حاضر به پرداخت آن دستمزد هنگفت به آلابا نشدیم و این رویکرد ما در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر دستمزد درخواستی شما قابل قبول نباشد، قرارداد شما در بایرن مونیخ تمدید نخواهد شد. برخی از باشگاه های بزرگ شروع به پرداخت دستمزدهای هنگفت به بازیکنان خود کردند و به انجام این کار ادامه دادند. اکنون این باشگاه ها با مشکلات قابل توجهی مواجه شده اند و من نمی خواهم چنین اتفاقی در بایرن مونیخ رخ دهد. در اینجا، ما ایده های کامل واضح و شفافی در رابطه با مسائل اقتصادی و مالی داریم. به همین خاطر من در مذاکرات خود با پینی زهوی کاملا آرام و خونسرد خواهم بود.

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد برترین های قرن با اشکان خورشیدی: به قرمز و آبی فکر نکردم، ما را به چالش نکشید! واکنش سردار به انتخابش به عنوان بهترین بازیکن لیگ روسیه؛ یس، یس، یس! مهدی قائدی در محاصره پرسپولیسی ها / عکس ماسیمیلیانو الگری، نزدیک تر از همیشه به رئال مادرید / ادعای رسانه های اسپانیایی دلیل جدایی زیدان از رئال مادرید به نقل از کوپه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید

ستاره انگلیسی هر بازی به آمار تعداد گل های خود اضافه می کند.

به گزارش طرفداری، هری کین، مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ به آمار 400 گل در کل دوران حرفه ای خود رسید.

بایرن مونیخ در هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا میزبان آینتراخت فرانکفورت بود و به لطف بریس هری کین، مقابل این تیم به پیروزی 2-1 دست یافت. هری کین با این دو گل، به آمار 400 گل زده در دوران حرفه ای خود برای باشگاه و کشورش رسید. هری کین تا به امروز با پیراهن تیم ملی انگلیس، تاتنهام، بایرن مونیخ، میلوال، لیتون و لسترسیتی موفق به گلزنی شده است. گل های هری کین به تفکیک تیم:

    تاتنهام؛ 280 گل

    تیم ملی انگلیس؛ 62 گل

    بایرن مونیخ؛ 42 گل

    میلوال؛ 9 گل

    لیتون؛ 5 گل

    لسترسیتی؛ 2 گل

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • عامل حذف تاریخی رئال به بایرنی‌ها روحیه داد!‏
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود