Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@04:08:40 GMT

رقابت 12 کاندیدا برای ریاست هیات فوتبال قم

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۵۵۴۹

رقابت 12 کاندیدا برای ریاست هیات فوتبال قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از اتفاقات اردیبهشت ماه سال 1399 که فدراسیون فوتبال رای به برکناری رئیس پیشین این هیات یعنی کریم بهرامی داد و پس از معرفی قدرت‌الله باقری به عنوان سرپرست این هیات ورزشی از تیرماه همان سال، اکنون موعد انتخابات این هیات ورزشی رسیده است.

بر اساس ماده 21 اساسنامه هیات‌های فوتبال استان‌ها و با توجه به مقررات انتخاباتی و دستورا‌لعمل‌های برگزاری مجمع عمومی هیات فوتبال استان قم و مستند به مصوبه سیزدهم اردیبهشت امسال هیات رئیسه این هیات، مجمع عمومی انتخاباتی هیات فوتبال استان قم برای انتخاب پست‌های هیات‌ رئیسه به زودی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس ثبت‌نام‌ها از نامزدهای پست‌های هیات رئیسه هیات فوتبال قم از 21 تا 29 اردیبهشت ماه انجام گرفت، در حالی که هیات رئیسه هیات شامل چهار نفر اعم از رئیس هیات، دو نفر نایب‌رئیس شامل نایب‌رئیس اول و نایب‌رئیس بانوان و  یک عضو از بین مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر استان است.

بر این اساس هر یک از نامزدهای پست ریاست باید دو نفر را به عنوان نامزدی نایب‌رئیس اول و بانوان معرفی کنند، همچنین مدت زمان مسوولیت رئیس هیات، نواب رئیس و اعضای هیات رئیسه چهار سال است و نواب‌رئیس و اعضای هیات رئیسه علاوه بر شرایط مندرج در ماده 23 اساسنامه نباید هیچ‌گونه سابقه محکومیت کیفری مغایر با مسوولیت آنها داشته باشند.

با این شرایط مجموعا ۱۲ نفر کاندیدای احراز پست ریاست هیئت فوتبال شدند، در حالی که از این تعداد چهار نفر دارای مدرک کارشناسی، پنج نفر مدرک کارشانسی ارشد و سه نفر مدرک دکتری هستند، همچنین در پست نایب‌رئیس پنج نفر کاندیدا شدند که از این تعداد سه نفر آقا و دو نفر خانم هستند، ضمن اینکه از تعداد کل نامزدهای نواب‌رئیس سه نفر دارای مدرک کارشناسی، یک نفر ارشد و یک نفر دارای مدرک دکتری هستند.

این در شرایطی است که دو نفر دارای مدرک کارشناسی به عنوان نماینده باشگاه‌ها ثبت‌نام کرده‌اند، ضمن اینکه اسامی نفرات تایید صلاحیت شده متعاقبا اعلام خواهد شد و برای این منظور امروز اعضای هیات سه نفره برای بررسی  صلاحیت کاندیداهای هیات فوتبال  مشخص شدند.

علی احمدی دبیر هیات فوتبال استان قم که یکی از اعضای هیات سه نفره بررسی صلاحیت کاندیداهای این هیات است، در خصوص دو نفر دیگر این هیات کارشناسی گفت: سیدابوالفضل موسوی بازیکن اسبق تیم استقلال و معاون سابق دادگستری استان قم که توسط هیات رئیسه معرفی شده و روح‌الله رمضانی از اداره کل ورزش و جوانان دیگر اعضای هیات بررسی صلاحیت‌ها هستند.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم كانديدا فوتبال قم فدراسيون فوتبال نفر دارای مدرک فوتبال استان هیات فوتبال هیات رئیسه اعضای هیات نایب رئیس استان قم سه نفر دو نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند

قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات مجلس گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی انتخابات‌های بسیاری در کشور برگزار شده و مردم همواره با مشارکت بالا پای صندوق‌های رأی آمده‌اند. 

او افزود:در کشور ما مسئولان با انتخاب مردم مشخص می‌شوند و احزاب و تشکل‌های سیاسی باید مردم را به شرکت در انتخابات تشویق و نقش آنان را در عرصه های مهم کشور پررنگ‌تر کنند.

حشمتیان متذکر شد : امیدوارم که انتخابات آینده شاهد مشارکت بیشتری از مردم باشیم چرا که این دوره از انتخابات نقش پررنگی در شیوه شکل گیری مجلس و سرنوشت جامعه دارد لذا از آحاد جامعه تقاضا داریم به همه پرسی چند روز آینده بی تفاوت نباشند.

حشمتیان درباره چینش هیات رئیسه مجلس دوازدهم افزود: در مجلس دوازدهم شاهد رقابت بین جریان‌های اصولگرایی هستیم و معتقدم که اتحاد شورای وحدت و ائتلاف در شکل گیری هیات رئیسه آینده نقش پررنگی دارد .

رئیس خانه احزاب تاکید کرد: بعد از اعلام نتایج انتخابات دور دوم می‌توانیم با اطمینان بیشتری درباره ترکیب هیات رئیسه مجلس گمانه زنی کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه