Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیوه‌نامه مرحله دوم مصاحبه علمی آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۰ دانشگاه دامغان در اطلاعیه‌ای اعلام شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،شیوه‌نامه مرحله دوم مصاحبه علمی آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۰ دانشگاه دامغان در اطلاعیه‌ای اعلام شد.


به اطلاع متقاضیان می‌رساند پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون دکتری که کد رشته محل این دانشگاه را در فرم انتخاب رشته درج نموده و حد نصاب نمره علمی لازم را مطابق کارنامه صادره سازمان سنجش در دانشگاه دامغان کسب کرده اند میرساند، جهت انجام مصاحبه به موارد ذیل توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراجعه به وبگاه دانشگاه دامغان به آدرس www.du.ac.ir، ورود به صفحه ثبت نام مصاحبه دکتری و تکمیل فرم الکترونیکی تا ۲۰ خرداد سال ۱۴۰۰ است.

پس از تاریخ ذکر شده امکان ثبت نام مصاحبه به هیچ عنوان وجود ندارد.


متقاضیان باید پس از ثبت نام الکترونیکی کد رهگیری پرداخت الکترونیکی را بهمراه فایل موارد ذیل به پست الکترونیکی دانشکده مربوطه در جدول زیر ارسال کنند.


مصاحبه علمی بصورت مجازی و مطابق برنامه زمانبدی ذیل برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه دامغان فضای مجازی پذیرش دانشجو وزارت علوم دانشگاه دامغان مصاحبه علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

به گزارش ایثار،  تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی  دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام  و المسلمین حامد قوام، سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر جهانگیری معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حامد قوام در  نشست امضای این تفاهم‌نامه با بیان اینکه یکی اهداف کلان بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه است، گفت:  این نگرش با تعامل و ارتباط مؤثر با دانشگاه‌ها در قالب تفاهم نامه‌های همکاری علمی و پژوهشی جزء برنامه‌های اصلی  ما است.

دکتر جهانگیری، معاون پژوهشی دانشگاه انقلاب اسلامی با بیان گزارشی از روند تأسیس دانشگاه و برنامه‌های آن در طول دوسال گذشته، ضمن اعلام آمادگی همکاری دوجانبه با دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد گفت: حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوعات فراوان عرصه ایثار و شهادت توسط دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری  پژوهشی بین دانشگاه و دفتر مطالعات  گام بسیار مؤثری در تحقق اهداف علمی و فرهنگی نظام است.

در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری علمی، تحقیقاتی بین طرفین به امضاء رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • اعلام رشته‌محل‌های جدید آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران