Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:26:27 GMT

جایگاه سوم، سهم تیم پرستاره فوتسال زنان مشهد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۵۶۵۴

جایگاه سوم، سهم تیم پرستاره فوتسال زنان مشهد

تیم هیات فوتبال خراسان رضوی در دوئل برای کسب رتبه سوم و یا چهارم جدول توانست با پیروزی مقابل حریف خود، جایگاهی سومی خود را در این فصل از رقابت‌ها قطعی کند.

به گزارش "ورزش سه" هفته گذشته بود که تیم پرستاره هیات فوتبال خراسان با شکست مقابل سایپا، امیدهای خود برای قهرمانی را از دست داد و به مانند فصل گذشته برای جایگاه سوم یا چهارم در دو بازی باقیمانده تلاش می‌کرد؛ حریف امروز مشهدی‌ها در وضعیتی مشابه این تیم قرار داشت، چرا که ملی‌حفاری نتایج ضعیفی را در مرحله نهایی به دست آورده و از چهار مسابقه تنها یک امتیاز کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مشهدی‌ها به دنبال قطعی کردن جایگاه سوم خود در یک هفته مانده به پایان لیگ بودند و بازیکنان ملی‌حفاری به دنبال اولین پیروزی‌شان تا بتوانند جایگاه سوم را در تصرف خود در آورند؛ بازی با تاخیری 45 دقیقه‌ای آغاز شد و از همان ابتدای بازی کادرفنی ملی‌حفاری اهواز اعتراض شدیدی نسبت به عملکرد داوری داشتند. در ده دقیقه آغازین بازی دو تیم فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتند که درخشش لطف‌آبادی و مهدی‌پور دو سنگربان ملی‌پوش باعث شد تا بازی بدون گل بماند.

 

 

سرانجام در دقیقه 10، سحر پاپی گل اول بازی را به سود ملی‌حفاری اهواز رقم زد تا هیات فوتبالی‌ها در آستانه تحمل چهارمین شکست خود در مرحله نهایی و سقوط به رده چهارم باشند؛ پس از این گل، مشهدی‌ها حملات پرشماری را روی دروازه ملی‌حفاری پی‌ریزی کردند اما با بی‌دقتی و البته درخشش مهدی‌پور این موقعیت‌ها از دست رفت و نیمه نخست با همان تک گل پاپی به پایان رسید.

 

با شروع نیمه دوم اما حملات ورق بازی به سود مشهدی‌ها برگشت و حملات پرشمار آن‌ها نتیجه داد؛ دقیقه 23 سارا شیربیگی گل تساوی را به ثمر رساند و در ادامه مریم سلیمان‌پور کامبک مشهدی‌ها را به ثمر رساند تا مشهدی‌ها در آستانه تثبیت جایگاه سوم به نام خود در این فصل لیگ فوتسال زنان باشند. نسیمه غلامی هم گل سوم هیات فوتبال را وارد دروازه ملی‌حفاری کرد.

 

اما بازیکنان ملی‌حفاری حملات خود برای جبران شکست از سر گرفتند و سحر پاپی و فهمیه زارعی موفق شدند دروازه حریف مشهدی را در فاصله‌کوتاه دو بار باز کنند تا حساب کار سه بر سه مساوی شود؛ در دقایق پایانی نیمه دوم، فشار دو تیم برای رسیدن به گل برتری سرعت بازی را بالا برد و در نهایت نسیمه غلامی با گلزنی از روی ضربه ایستگاهی توانست گل چهارم مشهدی‌ها را به ثمر برساند و در شرایطی که با پاورپلی ملی‌حفاری به دنبال گل تساوی بود، گل پنجم هیات فوتبال هم به ثمر رسید و بازی با حساب 5 بر 3 به سود شاگردان شریف به پایان رسید.

 

با این نتیجه، جایگاه سوم در این فصل برای هیات فوتبال خراسان یک هفته مانده به پایان فصل قطعی شد و دیدار آن‌ها در هفته پایانی مقابل پالایش نفت آبادان، برای تیم مشهدی حساسیتی ندارد بلکه در کورس رقابت قهرمانی سرنوشت‌ساز خواهد بود؛ ملی‌حفاری هم با این شکست چهارمی‌اش در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان قطعی شد اما نتیجه جدال هفته آینده آن‌ها مقابل سایپا در کورس قهرمانی برای حریف هم‌استانی‌شان بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

 

جدول رده‌بندی مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان در پایان هفته پنجم:


1. سایپا تهران (12 امتیاز) / تفاضل +6
2. پالایش نفت آبادان (10 امتیاز) / تفاضل +5
3. هیات فوتبال خراسان (6 امتیاز) / تفاضل -1
4. ملی‌حفاری اهواز (1 امتیاز) / تفاضل -8

فوتسال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان فوتسال زنان جایگاه سوم ملی حفاری مشهدی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۵۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد گفت: پرونده واحد صنفی عرضه کننده مرغ گوشتی به اتهام گران فروشی به ارزش ۵۲۵ ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی مرکز استان رسیدگی شد.

عالمی نژاد افزود: شعبه باتوجه به مدارک و مستندات در پرونده، اتهام گران فروشی را محرز دانست و متهم را به پرداخت مبلغ پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی ادامه داد: بازرسان اتاق اصناف در بازرسی از بازار گوشت مشهد پرونده گران فروشی یک واحد صنفی عرضه کننده مرغ گوشتی را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • جایگاه اختصاصی زنان در ورزشگاه بابل (عکس)
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب تیم مهمان مشهدی شد
  • بانوی خیراندیش مشهدی منزل خود را به بنیاد دانشگاهی فردوسی اهدا کرد
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی