Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان مریم ایراندوست پیش از ظهر جمعه در دومین دیدار تدارکاتی به میدان می روند

به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتبال بانوان ایران این روزها مشغول بازی و تمرین برای حضور موفق در رقابت های مقدماتی جام ملتهای آسیا است. این تیم که زیر نظر مریم ایراندوست در دومین اردوی تدارکاتی خود به تمرین می پردازد، روز گذشته در دیداری تدارکاتی اما غیر رسمی برابر تیم ملی جوانان حضور پیدا کرد و توانست با دو گل، شاگردان مریم آزمون را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبنم بهشت و ملیکا متولی دو گلزن تیم ملی بانوان در این دیدار بودند. 

حالا تیم ملی بانوان ایران تصمیم دارد در دومین دیدار تدارکاتی خود به میدان برود. این تیم پیش از ظهر فردا(جمعه) برابر تیم تازه لیگ برتری شده ملی پوشان شهرکرد قرار خواهد گرفت. دیدار دو تیم از ساعت 8:30 در زمین شماره یک کمپ تیم های ملی برگزار خواهد شد. 

پس از پایان دومین دوره آماده سازی تیم ملی بانوان، سومین دوره تمرینی شاگردان ایراندوست به میزبانی کشور بلاروس هفته آینده انجام شده و تیم ملی فوتبال زنان به مصاف تیم‌های بلاروس و ازبکستان در خواهد رفت. 

 

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد برترین های قرن با اشکان خورشیدی: به قرمز و آبی فکر نکردم، ما را به چالش نکشید! واکنش سردار به انتخابش به عنوان بهترین بازیکن لیگ روسیه؛ یس، یس، یس! مهدی قائدی در محاصره پرسپولیسی ها / عکس ماسیمیلیانو الگری، نزدیک تر از همیشه به رئال مادرید / ادعای رسانه های اسپانیایی دلیل جدایی زیدان از رئال مادرید به نقل از کوپه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا

تیم فوتبال چلسی در لیگ برتر انگلیس، در دیداری پُرگل با نتیجه پنج بر صفر وستهم را در هم کوبید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته سی‌وششم لیگ برتر فوتبال انگلیس در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز با برگزاری ۲ دیدار به طور هم زمان پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها چلسی به مصاف وستهم رفت و در دیگر بازی برایتون و استون‌ویلا رو در روی هم صف‌آرایی کردند.

چلسی این هفته را با یک بُرد پرگل به پایان برد. آبی‌ها در این بازی ۵ بار موفق به باز کردن دروازه میهمان خود شدند تا با کسب ۳ امتیاز و یک برد شیرین به استقبال هفته بعد بروند. کول پالمر (۱۵)، کانر گلگر (۳۰)، نونی مادوئکه (۳۶) و نیکولاس جکسون (۴۸ و۸۱) برای چلسی گلزنی کردند تا این دیدار ۵ بر صفر به سود شاگردان مائوریتسیو پوچتینو خاتمه یابد.

در دیگر بازی همزمان، برایتون پذیرای استون‌ویلا بود. جدال دو تیم در نیمه نخست با تساوی بدون گل همراه بود اما در نیمه دوم جائو پدرو در دقیقه ۸۷ موفق شد برای میزبان گلزنی کند تا برایتون در این دیدار خانگی برنده از زمین بازی خارج شود.

از ساعت ۱۹ نیز لیورپول پذیرای تاتنهام خواهد بود. در حال حاضر آرسنال با ۸۳ امتیاز در صدر است و تیم‌های منچسترسیتی و لیورپول با ۸۲ و ۷۵ امتیاز به‌ترتیب در رده‌های بعدی جای دارند.

کد خبر 750898

دیگر خبرها

  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره