Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مشاور وزیر اطلاعات تأکید کرد: هیچ کشوری به اندازه ایران دارای تمرکز تهدیدات امنیتی نبوده و در عین حال هیچ کشوری نیز مانند ایران نتوانسته امنیت پایدار به وجود بیاورد.

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی در جمع فعالان اجتماعی و اعضای سمن های استان خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: جمهوری اسلامی ایران پر تهدیدترین نقطه دنیا است، اما وجود تهدید در جمهوری اسلامی منجر به ناامنی نشده و ایران همچنان یکی از امن ترین کشورهای دنیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در تحلیل چرایی موفقیت ایران در مقابله با تهدیدات امنیتی ادامه داد: اساس حاکمیت جمهوری اسلامی متکی بر مردم است. ما به مردم امنیت نمی دهیم بلکه این مردم هستند که به نظام امنیت می دهند.

مدیر کل اطلاعات استان با اشاره به انتخابات پیش رو ادامه داد: دشمنان حرف های خود را درباره مشارکت به مردم نسبت می دهند و مدام تکرار می کنند که کسی پای صندوق ها نمی رود در حالی که مردم در انتخابات حضور مناسبی خواهند داشت.

این مقام امنیتی افزود: امروز آمریکایی ها با این که غول اقتصادی دنیا هستند بعد از 6 سال جنگ در سوریه و 20 سال حضور در افغانستان کم آورده اند و فرار می کنند. اما ایران 42 سال است در کشورهای مختلف و جبهه های متعدد جنگیده و هنوز هم ایستاده است.

مدیر کل اطلاعات استان با اشاره به جنگ 12 روزه اخیر رژیم صهیونیستی با مردم فلسطین ادامه داد: در این نبرد نابرابر، همه مرزهای غزه بسته شد اما باز هم پدافند چند صد میلیارد دلاری اسرائیل در مقابله راکت های دست ساز فلسطینی ناتوان بود.

عضو شورای تأمین خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعبیر «فعل خیر» در قرآن کریم، این مفهوم را مساعدت در حل مشکلات مردم و مسئله ای غیر از عبادت پروردگار عنوان و تأکید کرد: این موضوع امروز وظیفه همه فعالان و جریان های اجتماعی است.

وی افزود: در ادبیات دینی ما، محور ساختن امنیت و بهره بردن از آن، داشتن ایمان و عدم ظلم است. ایمان به باورهای الهی مانند توحید و معاد امنیت آفرین است و ظلم، امنیت پایدار در جامعه را به هم می زند به عنوان مثال حریم انسان ها به قدری برای اسلام مهم است که قرآن حتی اجازه نمی دهد که ما در ذهن خودمان نیز نسبت به بقیه سوء ظن داشته باشیم.

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی همچنین گفت: انسانی که به دشمن خود اجازه تسلط می دهد نمی تواند برای خود امنیت بیافریند. متقابلاً در تعامل با جریانات خودی هم رعایت حقوق یکدیگر امنیت آفرین است.

در این جلسه تعدای از مدیران و نمایندگان سمن های استان ضمن ارائه تحلیل خود از فضای سیاسی کشور، بر ضرورت مشارکت و حضور مردم و سازمان های مردم نهاد در انتخابات آتی تأکید کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند

مهدی شفیعی زاده مدیر دفتر نظارت فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: میزان مصرف برق مشترکان در سال ۱۴۰۱ به میزان هشت میلیارد و ۹۷ میلیون و ۳۱۴ هزار و ۷۱۶ کیلووات ساعت بوده که در سال ۱۴۰۲ به هشت میلیارد و ۲۳۴ میلیون کیلووات ساعت رسید.

او افزود: این موارد شامل بخش‌های خانگی، عمومی، کشاورزی و صنعتی و سایر مصارف می‌شود که بخش کشاورزی با سه میلیارد و ۶۲۷ میلیون کیلووات ساعت معادل ۴۴ درصد از کل، بیشترین مصرف برق را به خود اختصاص داده است.

مدیر دفتر نظارت فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسات رضوی ادامه داد: پارسال ۱۳ هزار و ۸۲۲ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال ارزش انرژی مصرف شده توسط مشترکان برق خراسان رضوی بوده است.

شفیعی زاده شمار مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ را یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۴۰۵ مشترک دانست و بیان کرد: از این تعداد ۸۳.۳۳ درصد مشترکان خانگی، ۲.۸۹ درصد مشترکان عمومی، ۱.۴۶ درصد مشترکان کشاورزی، ۵۹ صدم درصد مشترکان صنعتی و ۱۰.۹۳ درصد مشترکان سایر مصارف هستند.

او به افزایش مشترکان برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اشاره و تصریح کرد: تعداد مشترکان در سال ۱۴۰۱ به میزان یک میلیون و ۴۱۲ هزار و ۵۲۴ مشترک بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه، دست ایران
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه،دست ایران
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ؛ فرصتی برای تبیین اهداف ایران بعد از «وعده صادق»
  • احمدیان در سن‌پترزبورگ چه می کند؟
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است