Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@14:53:22 GMT

تیم ملی فوتبال ایران وارد جزیره کیش شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۵۹۰۸

ملی‌پوشان فوتبال ایران بعد از ظهر امروز (پنجشنبه)‌ وارد جزیره کیش شدند.

به گزارش تابناک ورزشی و به تقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال که خود را برای مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر آماده می‌کند، برای برپایی اردوی تدارکاتی دقایقی پیش با هماهنگی و پیگیری‌های فدراسیون فوتبال با پرواز اختصاصی کیش ایر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وارد جزیره کیش شدند و به محل اقامت خود در هتل داریوش رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین تمرین تیم ملی کشورمان بعدازظهر امروز (پنجشنبه) در این جزیره برگزار خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 شورای نگهبان مجید شهریاری قطعی برق نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جزیره کیش تیم ملی فوتبال مقدماتی جام جهانی اردوی تیم ملی انتخابات 1400 شورای نگهبان مجید شهریاری قطعی برق نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۵۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید

تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران، امروز به مصاف قرقیزستان می‌رود.

طرفداری | اعضای تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران، پس از پیروزی پر گل مقابل تاجیکستان در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا)، به دعوت سفارت ایران، میهمان سفیر کشورمان در تاجیکستان بودند.

در این نشست که به صرف شام برگزار شد، سفیر ایران در تاجیکستان ضمن تشکر و قدردانی از کادر فنی و بازیکنان، برای ملی پوشان در آخرین دیدار از این تورنمنت که امروز، یک‌شنبه ۹ اردیبهشت برابر قرقیزستان برگزار می شود، آرزوی موفقیت کرد.

دیدار تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران مقابل قرقیزستان، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز به وقت ایران برگزار خواهد شد. دختران ایرانی طی سه بازی گذشته خود موفق به کسب ۳ پیروزی شده‌اند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه ؛ توقف در بدیهیات
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران