Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور امیر خلبان یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش سه فروند بالگرد بازآماد شده در پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در اصفهان به ناوگان پروازی این نیرو الحاق شد.

امیرقربانی در مراسمی که به همین مناسبت در پایگاه چهارم هوانیروز در اصفهان برگزار شد، با اشاره به بازدید خود از اقدامات تیم‌های فنی، تعمیر و نگهداری و دیدارش با خلبانان این پایگاه گفت: اقدامات این جوانان یادآور رشادت‌ها و حماسه‌های سال‌های دفاع مقدس است و به این تلاش و کوشش دست‌مریزاد می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش‌آفرینی ۹۸ فروند بالگرد هوانیروز ارتش در حماسه آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس، اظهار داشت: فرهنگ سوم خرداد، فرهنگ رشادت و عشق و حماسه است و اکنون نیز همان فرهنگ و همان عشق در هوانیروز ارتش جاری است.

فرمانده هوانیروز ارتش ادامه داد: هوانیروز گوش به فرمان ولایت بوده و آماده است تا در هر عرصه‌ای، حماسه‌ای جدید متناسب با شرایط زمانی و مکانی خلق کند.

امیر قربانی خاطرنشان کرد: دانش بازآماد بالگرد، سال‌ها است که به عنوان یک دانش بومی در هوانیروز بازتولید شده و امروز برای بازآماد بالگردهایمان متکی به دانشمندان و جوانان هوانیروز هستیم.

همچنین امیر خلبان سید قاسم خاموشی، فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از آخرین تلاش‌های صورت گرفته برای ارتقا و تقویت ناوگان بالگردی این پایگاه گفت: سه فروند بالگرد بازآماد شده توسط متخصصان این پایگاه به صورت اساسی تعمیر و به پرواز درآمدند و به ناوگان پروازی گردان‌های شکاری، هجومی و شنوک این پایگاه خواهند پیوست.

وی گفت: روند ارتقای توان رزمی تجهیزات و کارکنان این پایگاه در دفاع از عزت میهن اسلامی و خدمت مردم، هر روز قوی‌تر از گذشته است.

کد خبر 5222000 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: یوسف قربانی هوانیروز ارتش بالگرد انتخابات 1400 مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان محمد باقر قالیباف صحن مجلس فلسطین برجام آیت الله سید ابراهیم رئیسی نبرد شمشیر قدس اسحاق جهانگیری محمد جواد ظریف ستاد انتخابات کشور انتخابات ریاست جمهوری پایگاه چهارم هوانیروز هوانیروز ارتش فروند بالگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش

در آیین گرامی داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس، شال و بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش اعطا شد.   به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، در آیین گرامی‌داشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس و با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای ارتش، شال و بازوبند پهلوانی به امیر دریادار فرهاد فتاحی فرمانده ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعطا شد.   در این مراسم همچنین، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان و سرهنگ خلبان اردشیر مقدم جانشین فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی نیز شال و بازوبند پهلوانی دریافت کردند.   امیر خلبان محسن حیدریان فرمانده پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی در این مراسم، از شهدا به عنوان پهلوانان واقعی این آب و خاک یاد کرد که امروز کشور در سایه امنیت حاصل از رشادت و خون مطهر آنان بستری برای آرامش مردم است.   وی همچنین از همه رزمندگان غیور سپاه و ارتش و نیروی انتظامی نیز به عنوان دلاورانی یاد کرد که با مجاهدت و تأسی به شهدا، همواره دشمن را ناکام گذارده و امنیت ایران را تضمین کرده اند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد