Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@17:25:21 GMT

ستاره لایپزیش؛ اولین خرید تابستانی رم برای مورینیو

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۶۰۶۹

ستاره لایپزیش؛ اولین خرید تابستانی رم برای مورینیو

در ایتالیا معتقدند رم با ارائه پیشنهاد خوب به لایپزیش، به جذب مارسل سابیتزر نزدیک شده است.

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که ژوزه مورینیو از هدایت تاتنهام برکنار شد و رایان میسون جای او را گرفت. میسون در نهایت توانست تاتنهام را صاحب سهمیه لیگ اروپا کند در حالی که تاتنهام با مورینیو هم در مسیر کسب سهمیه قرار داشت و برکناری ژوزه مورینیو چند روز قبل از فینال جام اتحادیه برابر سیتی برای بسیاری شگفت انگیز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

دوری مورینیو از نیمکت چندان طولانی نبود و او پس از دریافت پیشنهاد از آاس رم، قبول کرد که راهی تیم قرمزپوش پایتخت ایتالیا شود و از فصل بعد هدایت جالوروسی را عهده دارد خواهد بود.

 

در ایتالیا معتقدند که آقای خاص از سران باشگاه جدیدش درخواست جذب "مارسل سابیتزر"، هافبک اتریشی لایپزیش را کرده و او اولین خرید تابستانی رم خواهد بود.

 

 

 

 

رم قصد دارد 20 تا 25 میلیون یورو به علاوه جاستین کلایورت را برای جذب سابیتزر به باشگاه آلمانی پیشنهاد بدهد. مورینیو در تاتتنهام که بود نیز قصد جذب سابیتزر را داشت و جالب اینکه گفته می شود در حال حاضر جدی ترین رقیب رم برای جذب این هافبک اتریشی، تاتنهام است.

از قرارداد سابیتزر با لایپزیش تنها یک سال باقیمانده و او قصد تمدید ندارد تا باشگاه آلمانی چاره ای جز موافقت با فروش او نداشته باشد. باید دید مورینیو به رویای قدیمی خود می رسد یا خیر.

 

 

ژوزه مورینیو (سرمربی) آ اس رم آر بی لایپزیش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی آ اس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۶۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر

مدیران باشگاه اینتر ایتالیا با توجه به عملکرد ضعیف «الکسیس سانچز» قرارداد این مهاجم شیلیایی را تمدید نخواهند کرد و مهدی طارمی جایگزین وی خواهد شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال اینتر ایتالیا در فاصله ۵ هفته به پایان فصل جاری رقابت های سری آ توانست قهرمانی خود را مسجل کند تا برای بیستمین بار در تاریخ این رقابت ها عنوان قهرمانی را کسب کرده باشد.

سایت انگلیسی «yardbarker» در رابطه با شرایط اینتر برای فصل آینده نوشت: «الکسیس سانچز» مهاجم شیلیایی در پایان فصل جاری از اینتر جدا خواهد شد تا جا برای مهدی طارمی بازیکن ایرانی باز شود. نراتزوری (لقب تیم اینتر) برای فصل آینده خط حمله قوی نخواهد داشت. «الکسیس سانچز» تنها کسی نخواهد بود که در پایان قراردادش اینتر را ترک می کند. «استفانو سنسی» نیز پس از یک دوره مصدومیت جایی در ترکیب اینتر برای فصل آینده ندارد.

به احتمال زیاد برای فصل آینده «لائوتارو مارتینز» مهاجم ثابت اینتر خواهد بود و مهدی طارمی نیز به عنوان مهاجم ذخیره در بازی ها به کار گرفته خواهد شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • فوق‌ستاره ژاپنی جایگزین گران‌ترین والیبالیست جهان
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • جدایی ستاره کوبایی - لهستانی از پروجا ایتالیا
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد