Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:46:44 GMT

برگزاری انتخابات سالم و بدون جانبداری در تویسرکان

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۶۱۱۳

برگزاری انتخابات سالم و بدون جانبداری در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید رسول حسینی در جلسه هماهنگی انتخاباتی اظهار کرد: سید رسول حسینی بیان کرد: ما وظیفه داریم فضای سالم را برای انجام یک انتخابات باشکوه و قانونمند آماده کنیم که این از سیاست‌ها و اهداف دولت می‌باشد.

فرماندار تویسرکان از هماهنگی کامل ادارات و نهادهای شهرستان برای برگزاری انتخابات خبر داد و تصریح نمود: تمامی ادارات و نهادهای دولتی شهرستان برای برگزاری انتخاباتی سالم آماده ومهیا هستند و در ادامه روند انتخابات متناسب با ابلاغ وزارت کشور و برنامه زمان بندی درجهت اجرای کلیه بندهای روزشمار پیش خواهیم رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشارکت حداکثر مردم در انتخابات یکی دیگر از موارد مد نظر مقام معظم رهبری و دولت است که مجریان امر انتخابات با برنامه ریزی دقیق این امر مهم را محقق خواهند کرد.

حسینی ادامه داد: در روزهای پیش رو منتهی به زمان انتخابات، جلسات مستمر و مکرری برای هماهنگی‌های هرچه بهتر و بیشتر برگزار خواهد شد و امیدواریم انتخاباتی بدون دغدغه و مشکل را در این شهرستان برگزار کنیم.

کد خبر 5221991

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری تویسرکان فرمانداری تویسرکان انتخابات ریاست جمهوری ایران 96 انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر جنبش ازما گرگان آزادسازی خرمشهر آمار کرونا چالش شفافیت اردبیل واکسن کرونا انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف، اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اعلام لیست شانا در هفته جاری را تکذیب کرد و گفت: لیست شورا با شروع زمان تبلیغات اعلام می‌شود.

آنگونه که ایرنا روایت کرده، وی یکم اردیبهشت‌ماه در مورد برنامه این شورا برای دور دوم انتخابات گفته بود: ۱۳ نفر از نامزدهای این شورا به دور دوم راه یافته‌اند و چون بنای ما بر ارائه لیست کامل است، در مورد ۳ نفر باقی‌مانده با رایزنی با گزینه‌های دیگر به جمع‌بندی رسیده و در نهایت لیست ۱۶ نفره خواهیم داد.

پیش از این برخی رسانه‌ها هم از رونمایی لیست ۱۶نفره شورای ائتلاف که ۱۳ نفر آن مشخص است در اوایل هفته جاری خبر داده بودند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900200

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه