Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@09:32:14 GMT

چهارمین اردوی تیم ملی فوتبال در جزیره کیش آغاز شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۶۴۴۳

چهارمین اردوی تیم ملی فوتبال در جزیره کیش آغاز شد

به گزارش ایرنا، اردوی تیم ملی ساعت ۱۹ روز پنجشنبه در زمین شماره یک المپیک کیش در حالی آغاز شد که تنها چند ساعت از ورود اعضای تیم ملی به این جزیره سپری شده است.

قرار است تیم ملی فوتبال کشورمان در قالب چهارمین اردوی تدارکاتی از امروز ششم تا ۱۰ خرداد در این جزیره تمرینات خود را زیر نظر دراگان اسکوچیچ سرمربی این تیم پیگیری خواهند کرد و پس از آن با یک پرواز چارتری به بحرین محل برگزاری مسابقات گروه c آسیا اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام کادر فنی تیم ملی فوتبال بزرگسالان اسامی چهارم خرداد ۲۵ بازیکن شامل دروازه بان های دعوت شده به این تیم شامل علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، پیام نیازمند، محمدرضا اخباری و مدافعان نیز شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی زادگان، مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی، صادق محرمی، میلاد محمدی است.

در لیست اسکوچیچ، جعفر سلمانی، دانیال اسماعیلی فر، احسان حاج صفی، احمد نوراللهی، سعید عزت اللهی، کمال کامیابی نیا، وحید امیری، علی قلی زاده، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش به عنوان مهاجم و مهدی ترابی، سردار آزمون، مهدی طارمی، کریم انصاری فرد و مهدی قایدی نیز به عنوان مهاجمان به تیم ملی دعوت شده اند.

گفتنی است امید نورافکن و علی کریمی به دلیل مصدومیت از لیست تیم ملی کنار گذاشته شدند.

اسکوچیچ علاوه بر وحید هاشیمان و کریم باقری به عنوان دستیاران ایرانی از ملادین زگانیر مربی گلرهای تیم ملی کویت که قبلا در تیم زیر ۲۱ ساله‌های کرواسی کار می‌کرد و در تیم ملی اسلونی نیز حضور داشت به عنوان مربی دروازه‌بانان تیم ملی استفاده خواهد کرد.

همچنین تونی اوسنیچ دیگر دستیار اسکوچیچ در تیم ملی به عنوان مربی حضور خواهد داشت. وی سابقه بازی در تیم فوتبال کایزرسلاترن آلمان را هم دارد.

تیم ملی فوتبال ایران تا چند روز دیگر باید در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی حضور یابند، این تیم در گروه سوم (C) با تیم‌های عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج هم گروه است. 

 بازی های این گروه شامل روز پنجشنبه ۱۳ خرداد ساعت ۱۹ بین  ایران و هنگ‌کنگ در ورزشگاه المحرق و ساعت ۲۱ همان روز بین  بحرین و کامبوج، روز دوشنبه ۱۷ خرداد ساعت ۱۹ بین عراق و کامبوج و ساعت ۲۱ بین ایران و بحرین در ورزشگاه ملی بحرین است.

همچنین روز جمعه ۲۱ خرداد ایران ساعت ۱۹ در ورزشگاه خلیفه اسپورت سیتی به مصاف کامبوج و ساعت ۲۱ همانروز هنگ‌کنگ و  عراق با هم دیدار می کنند.

۲ مسابقه آخر گروه C آسیا به صورت همزمان ساعت ۲۱ روز سه شنبه ۲۵ خرداد بحرین و هنگ کنگ و ایران و عراق در برگزار می شود که ایران و عراق در ورزشگاه خلیفه اسپورت سیتی با هم رقابت می کنند.

موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، از ۲ ماه پیش در تدارک میزبانی از اردوی تیم ملی کشومان است و در این مدت حدود ۱۵ میلیارد ریال برای بازسازی زمین چمن، رنگ آمیزی محوطه کل استادیوم و ساختمان هیات فوتبال، تعویض و بازسازی تابلوهای ورودی‌ها و خروجی‌ها هزینه کرده است.

هم اکنون ۳۸ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که موسسه ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است.

در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.

جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت در ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی ایران واقع شده است که در گذشته آن را قیس می خواندند.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

برچسب‌ها فوتبال کیش تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال کیش تیم ملی ایران فوتبال کیش تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال هرمزگان اخبار کنکور تیم ملی فوتبال جزیره کیش هنگ کنگ ساعت ۱۹ ساعت ۲۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۶۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز

ایسنا/خراسان شمالی مدیر فرودگاه شهدای بجنورد از آغاز برقراری پروازهای فوق العاده این فرودگاه در هفته جاری از امروز خبر داد.

محمدابراهیم قدمگاهی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: قرار است پنج پرواز طی هفته جاری از تهران به بجنورد و همچنین بجنورد به تهران برقرار شود که این اقدام با پرواز هواپیمای ATR۷۲ ایران ایر از تهران به مقصد بجنورد و نشستن آن در فرودگاه بجنورد آغاز شد.

وی تاکید کرد: این پروازها قرار است در چهار روز شنبه، یکشنبه، دوشنبه و پنجشنبه با هواپیمای ATR۷۲ ساعت ۶:۳۰ دقیقه از تهران به مقصد بجنورد و ساعت ۹ از بجنورد به مقصد تهران پرواز داشته باشد.

وی ادامه داد: پرواز روز چهارشنبه نیز قرار است ساعت ۱۴ از تهران به مقصد بجنورد و ساعت ۱۶ از بجنورد به مقصد تهران با هواپیمای فوکر ۱۰۰ برقرار شود.

مدیر فرودگاه شهدای بجنورد با بیان اینکه این پروازها با پیگیری های بسیار و مشارکت بخش خصوصی برقرار شده است، افزود: یکی از مشکلات این استان، عدم مشارکت سرمایه گذاران در برقراری پروازها است و اکنون که کشور به لحاظ تعداد ناوگان در محدودیت قرار دارد، حضور سرمایه گذاران می تواند شرکت های هواپیمایی را مجاب به برقراری پروازهای بیشتر کند.

به گفته قدمگاهی، پروازهای روزهای سه‌شنبه و جمعه که جزو برنامه مستمر پروازی این فرودگاه است نیز برقرار بوده و آن ها نیز توسط ایران ایر انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز بیست‌ویکمین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • شیرشاه کشتی ایران کجاست؟