Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شرکت فعال در امنیت شبکه از حمله سایبری به رژیم صهیونیستی و سه سرقت رفتن اسناد حساس این رژیم خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  یک شرکت فعال در امنیت شبکه اعلام کرد بدافزارهای باج گیری که از چندی پیش رایانه ها را در رژیم صهیونیستی به کنترل خود در آورده بودند در واقع تحت پوشش باجگیری اهداف خاص جمع آوری اطلاعات را دنبال می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه عبری زبان اسرائیل دیفنس در گزارشی با استناد به تحقیقات شرکت امنیت سایبری (Sentinel Labs) تاکید کرد هکرها آنقدر در کار خود خود حرفه ای بوده اند که امکان ردیابی آنها وجود ندارد گرچه می‌توان هکرهای ایرانی را به عنوان متهمان ردیف اول این اقدامات معرفی کرد.

آمیتای بن شوشان یکی از متخصصان این شرکت در این باره گفت : ارزیابی های اولیه نشان می دادند که این حمله سایبری با یک باج افزار انجام شده است، باج افزاری که در مجموعه ای از حملات ویرانگر اخیر علیه اهداف اسرائیلی به کار گرفته شده بود، اما در واقع آن چه که هکرها انجام می‌دهند چیزی فراتر از باج گیری است و باج گیری صرفا پوشش انجام اقدامات و فعالیت این افراد است.

به گفته این شرکت، هکرهای ایرانی با توجه به توانمندی بالایی که در استفاده از شبکه های وی پی آن دارند ، موفق شدند این حملات را سامان دهند به نحوی که می‌توان این گونه ارزیابی کرد که اکثر حملات سایبری علیه مراکز حیاتی اسرائیل که اخیرا انجام شده به نحوی به هکرهای ایرانی مرتبط است.امری که حتی می‌توان آن را به عنوان یکی از راهبردهای مبارزاتی بسیار هماهنگ شده ایران توصیف کرد.‎

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود

یکی از رهبران مقاومت فلسطین به المیادین تاکید کرد که «جنبش حماس همچنان در حال بررسی پیشنهاد اشغالگران در مذاکرات است، اما انتظار زیادی برای پذیرش آن وجود ندارد، مگر اینکه اصلاحات اساسی در آن اعمال شود».

به گزارش ایسنا، یکی از رهبران مقاومت فلسطین به المیادین گفت که پیشنهاد اسرائیل در مذاکرات نشان‌دهنده تغییری اساسی در موضع نیست و پاسخ روشنی به موضوع عقب‌نشینی و آتش‌بس جامع نمی‌دهد.

این عضو مقاومت گفت که جنبش حماس هنوز در حال بررسی این پیشنهاد است، اما انتظار زیادی برای قبول کردن آن نباید وجود داشته باشد، مگر اینکه اصلاحات اساسی در آن انجام شود.

هانی الدالی کارشناس مسائل مقاومت فلسطین در خصوص موارد جدید پیشنهادی اسرائیل در خصوص مذاکرات آتش‌بس به المیادین گفت: یکی از موارد این است که ۲۰ تا ۴۰ اسیر غیرنظامی و ۴ یا ۵ سرباز زن یا سالخورده نظامی در ازای تعدادی از اسیران فلسطینی که در زندان‌های اشغالگران به حبس ابد محکوم شده‌اند، آزاد شوند.

وی ادامه داد: اشغالگران در خصوص روند عقب نشینی از خط مرکزی از ابتدای خیابان الرشید تا منطقه جحرالدیک انعطاف نشان داده و بازگشت آوارگان نیز شاهد انعطاف آنها است.

الدالی خاطرنشان کرد که پیشنهادات اشغالگران شروط یک معامله جزئی است نه یک معامله کامل.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح رژیم اسرائیل برای حمله به رفح اعلام شد
  • فیلم/ حمله موشکی سرایا القدس به نیروها و ادوات جنگی اشغالگران در نتساریم
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اشغالگران درباره توافق یا حمله به رفح تصمیم‌ می‌گیرند
  • دادگاه لاهه در حال بررسی جنایات اشغالگران در بیمارستان‌های غزه است
  • حمله صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • سوخت موشک ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل چه بود؟
  • حمله دزدان به یک سلبریتی دیگر در اتوبان چمران؛ پیگیری نمی‌کنم! +تصویر
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود