Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@16:16:34 GMT

نجات جان دو کارگر افغان در انارستان

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۶۸۱۵

نجات جان دو کارگر افغان در انارستان

ایسنا/بوشهر بعد از ظهر امروز و در پی اعلام خبر حادثه سقوط دو کارگر تبعه کشور افغانستان در عمق چاهی در شهر انارستان توسط افراد محلی، بلافاصله تیم امداد و نجات خانه هلال شهر انارستان متشکل از ۷ نفر نجاتگر و امدادگر به محل حادثه اعزام شدند.

عملیات نجات کارگران پس ارزیابی دقیق محیطی بلافاصله از عمق چاه توسط تیم امداد و نجات شروع شد و پس از نیم ساعت تلاش از عمق چاه به بیرون هدایت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امدادگران پس از ارزیابی اولیه و ثانویه دریافتند که یکی از مصدومان فاقد علائم حیاتی است و سریعا  اقدام به عملیات احیای قلبی و تنفسی تا رسیدن نیروهای اورژانس کردند.

با رسیدن نیروهای اورژانس یکی از مصدومین جهت اقدامات درمانی پیشرفته به مرکز درمانی امام سجاد شهر ریز اعزام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جم ضمن تقدیر از تیم امداد و نجات خانه هلال شهر انارستان گفت: خانه هلال این شهر در سال ۹۵ تاسیس شده و دارای دو تیم امداد و نجات سازماندهی شده است که تا کنون عملیات های موفقی در طی سالیان اخیر انجام داده و این ضرورت تشکیل تیم های امداد و نجات در سطح خانه های هلال را بیش از پیش نمایان می کند.
 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: افغانستان تیم امداد خانه هلال شهرستان جم بندر بوشهر تیم امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.
 
وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)