Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عنایت‌الله رحیمی امروز در نشست تخصصی تبیین جایگاه بازرگانان و توزیع کنندگان مواد غذایی کشور در شیراز اظهار داشت: تولیدکنندگان و بازرگانان سرمایه‌های ارزشمند فارس هستند و بازاریان و تشکل‌های بخش خصوصی نقش موثری در ساماندهی مشکلات کشور داشته‌اند.

او افزود: نقش تجار، بازرگانان و رسته‌های تخصصی این قشر در زمان مبارزات انقلاب، پیروزی انقلاب، در دوران دفاع مقدس و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار با اهمیت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس با بیان اینکه اصناف بیشترین میزان کمک‌های مومنانه را در راستای حمایت از مردم نیازمند انجام داده‌اند، افزود: اصناف در تامین و توزیع اقلام مورد نیاز جامعه کوشا و موفق بودند.

رحیمی با اشاره به شدت گرفتن تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران در سال‌های اخیر، گفت: اصناف و تشکل‌های صنفی توانستند در قالب تامین مایحتاج عمومی مردم و پذیرش سود کمتر، حمایت از مستضعفین و پشتیبانی از دستگاه‌های اجرایی خدمت‌رسانی قابل توجهی را به مردم داشته باشند.

او ادامه داد: در جریان سیل فروردین ۹۸، یکی از مجموعه‌هایی که صادقانه و خالصانه برای کمک به آسیب دیدگان وارد صحنه شد اصناف و بازاریان بودند.

استاندار فارس با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا کمبود برخی اقلام و تجهیزات مورد نیاز جامعه مشهود بود، گفت: اصناف، تولید کنندگان و تجار مسئولانه وارد صحنه شدند و کمبودها را برطرف کردند و هر زمان که اعتبارات دولتی ناکافی بود در قالب خیرین و اتاق اصناف به کمک بخش بهداشت و درمان آمدند.

رحیمی با بیان اینکه در ایام کرونا ناچار به اجرای دستور العمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی هستیم، گفت: اصناف و بازاریان با نهایت گشاده رویی با این دستورالعمل‌ها همکاری کردند و برای کمک به مردم و بخش بهداشت و درمان، کسب و کار خود را تعطیل کردند.

او تاکید کرد: باید در قالب ارائه تسهیلات و سیاست‌های تشویقی در حوزه‌های مالیاتی و تامین اجتماعی از اصناف حمایت کنیم و اقدامات انسان دوستانه و متعهدانه آنها را ارج بگذاریم.

استاندار فارس ادامه داد: در قالب طرح هر بنگاه اقتصادی به علاوه یک اشتغال، ۳۸ هزار شغل جدید در این استان ایجاد شد و مدیریت استان تلاش کرد با ارایه تسهیلات و حمایت‌های مالیاتی و بیمه‌ای از اصناف و تولیدکنندگان حمایت کند.

رحیمی با اشاره به این که فشارهای اقتصادی گلایه‌هایی را در سطح جامعه ایجاد کرده است، گفت: با توجه به توصیه‌های مقام رهبری و حفظ نظام و ارزش ها و باید مردم را تشویق به حضور در انتخابات کنیم تا منافع ملی و امنیت ملی تامین شود.

استاندار فارس همچنین خواستار ارائه شاخص‌ها و ملاک‌های انتخاب افراد شایسته در انتخابات شد و گفت: تضمین می‌کنیم که از آرای مردم پاسداری و انتخاباتی قانونمند، سالم و امن برگزار کنیم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار فارس تاجران استاندار فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۶۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز در پاره‌ای از نقاط هرمزگان ناپایداری وضع جوی و دریایی پیش‌بینی می‌شود.

مجتبی حمزه نژاد گفت: امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ماه) در پاره‌ای از مناطق غربی و شمالی، ارتفاعات و با احتمال کمتر برخی مناطق مرکزی، شرقی و دریایی هرمزگان، رگبار پراکنده باران و رعد و برق با احتمال افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود.

وی گفت: توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی، صعود به ارتفاعات و چرای دام در ارتفاعات بویژه در غرب و شمال استان خودداری شود.

حمزه نژاد گفت: امروز خلیج فارس با وزش بادهای جنوب شرقی و تنگه هرمز با وزش بادهای جنوب غربی نسبتا مواج خواهد شد.

وی افزود: در پاره‌ای از نقاط بویژه در خلیج فارس احتمال وقوع تندباد لحظه‌ای همراه با رگبار باران و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: بعدازظهر فردا با افزایش بادهای جنوب غربی، شمال غربی دریا نسبتا مواج خواهد شد.

حمزه نژاد خاطرنشان کرد: سرعت باد در تنگه هرمز و بخش‌هایی از خلیج فارس در برخی از ساعات به بیش از ۳۶ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

وی گفت: توصیه می‌شود در این مدت شناورهای سبک، صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای تردد ایمن سایر شناورها در نظر گرفته شود.

حمزه نژاد گفت: از لحاظ دمایی از امروز تا اواسط هفته روند افزایشی دما خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • طلا هفته معاملاتی جدید را در محدوده مثبت آغاز می‌کند؟ / شتاب بیت‌کوین با افت آمار اشتغال
  • شرایط جوی ناپایدار در استان اردبیل تداوم می‌یابد
  • بنگاه دروغ پراکنی انگلیس
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • تداوم بارندگی‌ها در کشور / دمای هوا در بعضی مناطق کاهش می‌یابد