Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@22:31:33 GMT

رسانه ملی یار دوازدهم تیم ملی

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۶۹۴۴

رئيس سازمان صداوسيما در ديدار رئيس فدراسيون و برخي اعضاي تيم ملي فوتبال كشورمان، بر حمايت همه جانبه رسانه ملي از تيم ملي فوتبال تأكيد کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، در آستانه اعزام تيم ملي فوتبال به بحرين براي مسابقات فوتبال مقدماتي جام جهاني 2022 قطر، رئيس فدراسيون، سرمربي، مربي و كاپيتان تيم ملي فوتبال جمهوري اسلامي ايران با دكتر علي عسكري رئيس رسانه ملي ديدار و گفت وگو و در پايان پيراهن يار دوازدهم تيم ملي را به رئيس سازمان صدا و سيما تقديم كردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دكتر علي عسكري در اين ديدار از روحيه خوب تيم و آمادگي آن‌ها براي خلق حماسه ملي سخن گفت و تصريح كرد: روحيه تهاجمي و پرقدرت شما مهم‌ترين عامل براي موفقيت و افتخارآفريني است و مطمئنم در اين ميدان سخت با غيرت مثال زدني موفق خواهيد شد.
وي افزود: شما در ميداني سخت و دشوار وارد رقابت شده‌ايد و روحيه بالايتان تعيين‌كننده اين مسير است و از خداوند مي‌خواهم كه اين روحيه افزون شود.
رئيس سازمان صداوسيما از مسئوليت مضاعف تيم ملي در اين دوره سخن گفت و افزود: تيم ملي بايد هم با رقبايش مواجه شود و هم در قبال ظلمي‌كه به ملت ايران شده است ، مقاوم باشد و توان خود را در اين عرصه به نمايش بگذارد و نشان دهد ايران و ايراني همواره مرد ميدان‌هاي سخت است.
دكتر علي عسكري تصريح كرد: توانتان را به كار بريد و استعانت از خدا داشته باشيد تا با اين روحيه توسل و توكل نتايج درخشاني نصيب ملت ايران شود.
رئيس رسانه ملي با بيان اينكه صداوسيما همواره پشتيبان تيم ملي است و از هيچ كمكي دريغ نخواهد كرد، گفت: رسانه ملي در خدمت تيم ملي است و در كنار پوشش مسابقات روحيه مضاعفي را به مخاطبان و هواداران خواهد داد.
دكتر علي عسكري با اشاره به تصميم سياسي كنفدراسيون فوتبال آسيا در تعيين ميزبان مسابقات باقيمانده مقدماتي جام جهاني افزود: سابقه نشان داده است چنين تصميم ها و ظلم هايي بر ايران و ايراني نتيجه عكس دارد و درخشش بيشتر غيرت ايراني را موجب مي‌شود.
رئيس سازمان صدا و سيما داشتن روحيه توكل به خدا و استعانت از ائمه معصومين عليهم السلام را در ميان ورزشكاران ستودني توصيف و تصريح كرد: براي اين مسابقات حساس و مهم توكل بر خدا كنيد و از ائمه معصومين عليهم السلام طلب كمك كنيد و مطمئن باشيد كه در ميدان خواهيد درخشيد.
وي افزود: رسانه ملي همواره يار دوازدهم تيم ملي بوده و خواهد بود و معاون سيما و مدير شبكه سه بدون هيچ محدوديتي از ورزش ايران حمايت مي‌كنند. br/ دكتر علي عسكري در ادامه با اشاره به اهميت اين پيروزي در خردادماه و هم‌زماني‌اش با ايام انتخابات رياست جمهوري متذكر شد: اميدواريم ملت ايران در هر دو عرصه شادمان شوند و با موفقيت ورزشكاران، نتايج خوبي نصيب كشور ايران شود. br/ br/ حمايت دلگرم‌كننده رسانه ملي br/ br/ شهاب‌الدين عزيزي خادم، رئيس فدراسيون فوتبال، نيز در اين ديدار با قدرداني از حمايت‌ها و همكاري‌هاي رسانه ملي از تيم ملي فوتبال گفت: رسانه ملي همواره حامي تيم ملي بوده و اين بار نيز حمايت هاي بي‌دريغش موجب دلگرمي ما خواهد بود.
رئيس فدراسيون فوتبال به ميدان حساس پيش روي تيم ملي اشاره و تصيح كرد: از همه دستگاه‌ها و مسئولان انتظار مي رود كه در اين شرايط سخت در كنار و همراه ما باشند، چون همراهي در شرايط سهل و آسان هنري نيست بلكه ايستادگي و كمك در شرايط سخت ارزشمند است.
دراگان اسكوچيچ، سرمربي تيم ملي ايران نيز در اين ديدار با اشاره به پشت سر گذاشتن موانع متعدد گفت: در 15 ماه توانستيم با وجود كاستي‌ها و سختي‌هاي پيش رو، روحيه تيم ملي را حفظ كنيم.
وي با بيان اينكه به دليل شرايط موجود و ويروس كرونا از ديدار و حضور هواداران محروم هستيم، بيان كرد: همه ما در شرايط سختي بازي مي‌كنيم. بازي در دماي 45 درجه و چهار بازي پاياني در بحرين كار ما را براي رسيدن به موفقيت دشوار كرده است؛ اما تيم ملي ايران اين دشواري را پشت سر خواهد گذاشت و از اين مرحله موفق عبور خواهد كرد.
سرمربي تيم ملي ايران، رسانه ملي را پل ارتباطي ميان خود و مردم دانست و گفت: مسئوليت اين موفقيت بر عهده تيم ملي است و حمايت و حضور شما در فضايي كه هواداري در زمين وجود ندارد، تنها دلگرمي تيم ملي است.
اسكوچيچ گفت: مدت زيادي در ايران بودم و ضمن آشنايي با روحيه ايرانيان از تأثير صدا و سيما بر روحيه ورزشكاران آگاه هستم.
وي در پايان گفت: هر كمكي كه از سوي صدا و سيما به ما شود به فوتبال و ملت ايران شده و با اتكا به اين كمك اميدوارم شاهد پيروزي باشيم.
وحيد هاشميان مربي تيم ملي فوتبال هم با بيان اينكه همواره در شرايط سخت خودمان را نشان داده و اثبات كرده ايم، گفت: در اين ميدان حساس و سخت نيز با توكل بر خدا و دعاي مردم موفق خواهيم شد و نشان مي دهيم تحريم هاي ظالمانه بر مردم ايران نه تنها اثري ندارد بلكه روحيه مقاومت و تلاش را در ما بيشتر خواهد كرد.
يار دوازدهم پشتيبان تيم ملي در اين ديدار علي فروغي، مدير شبكه سه سيما و رئيس شواري ورزش سازمان نيز با اشاره به حمايت رسانه ملي از تيم ملي فوتبال گفت: خوشبختانه فضاي فدراسيون فوتبال در دوره جديد به آرامش نسبي رسيده است و تيم ملي به‌ دور از تنش و حاشيه تمرين‌هاي خودش را انجام داده است.
وي افزود: انعكاس روحيه قوي و اميدوار تيم ملي به مردم موجب دلگرمي ملت ايران و ورزشكاران بوده است و اكنون رسانه ملي در مقام يار دوازدهم پشتيبان تيم ملي فوتبال است.
در اين ديدار شهاب الدين عزيزي خادم، رئيس فدراسيون فوتبال، دراگان اسكوچيچ، سرمربي و وحيد هاشميان، مربي تيم ملي ايران و احسان حاج صفي كاپيتان تيم ملي به نمايندگي از بازيكنان حضور داشتند. برچسب ها: علی عسکری ، رسانه ملی ، حمایت ، تیم ملی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: علی عسکری رسانه ملی حمایت تیم ملی فدراسیون فوتبال رئیس سازمان صدا تیم ملی فوتبال دکتر علی عسکری رئیس فدراسیون تیم ملی ایران یار دوازدهم تیم ملی صدا و سیما رسانه ملی شرایط سخت ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: سیاست دولت در کنترل نوسانات ارزی به مجلس اعلام شد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برای کنترل نوسانات ارزی بحث‌هایی در کمیسیون‌های مجلس مطرح شد که در این رابطه دولت مجموعه کارهای مدنظر را در اختیار خانه ملت قرار داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید محمد حسینی امروز چهارشنبه - دوازدهم اردیبهشت- در حاشیه جلسه هیئت دولت و در مجمع خبرنگاران اظهار داشت: در برخی کمیسیون های تخصصی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی بحث‌هایی مطرح بود که با همکاری دو قوه نوسانات ارزی کنترل شود.

وی افزود: همچنین مطرح شد که اگر دولت در این خصوص اعلام نظر نکرده و برنامه خود را اعلام نکند مجلس اقداماتی انجام خواهد داد که بر همان مبنا هم پاسخی تهیه شد و مجموعه کارهایی که در حال انجام است و یا در آینده مدنظر است، تبیین شد و فکر می‌کنم در حال حاضر مساله خاصی وجود نداشته باشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره چگونگی تعامل دولت و مجلس جدید با ابراز امیدواری از اینکه مجلس دوازدهم بهتر از مجلس فعلی خواهد بود، تصریح کرد: البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم.

حسینی یادآورشد: البته از مجلس آینده هم انتظار داریم همکاری بسیار خوبی با دولت داشته باشند و با اقداماتی که دولت طی نزدیک این سه سال انجام داده مشکلی پیش نخواهد آمد.

ادامه دارد..

کد خبر 749672

دیگر خبرها

  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • حسینی: سیاست دولت در کنترل نوسانات ارزی به مجلس اعلام شد
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • بازدید نمایندگان مجلس دوازدهم از صدا و سیما
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت