Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم لایپزیش در سایه امیدواری بالای هواداران چلسی به این تیم پیوست و حالا می خواهد ارزش خود را به آن ها ثابت کند. 

تیمو ورنر تمامی ابهامات در مورد آینده اش را کنار زد. مهاجم تیم ملی آلمان می خواهد هزینه ۴۷.۵ میلیون پوندی چلسی برای خودش را جبران کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، این مهاجم ۲۵ ساله در تابستان ۲۰۲۰ پس از درخشش در بوندسلیگا به استمفوردبریج نقل مکان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال او در فصل اول حضورش در انگلیس، در مجموع رقابت ها تنها ۱۲ گل زد؛ آماری که ورنر مصمم است تا در فصل آینده آن را ارتقا دهد. او در پاسخ به این که آیا انتظار دارد فصل بعدی را هم در چلسی آغاز کند، گفت:

یقینا. این فصل از حیث گلزنی و فرصت سوزی بدترین فصل بود ولی در کل روی ۲۷ گل تاثیر گذار بودم. فکر می کنم از این حیث اولین بازیکن در تیم خودمان باشم که به این میزان می رسد بنابراین این طور نبود که همه چیز بد بوده باشد و یقینا من امسال به دنبال جدایی از باشگاه نیستم؛ همین طور برای سال بعد چرا که ما تیم خیلی خوبی داریم و من امیدوارم گلزنی را از سر بگیرم و همان عملکردی را داشته باشم که از من انتظار می رود. 

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد برترین های قرن با اشکان خورشیدی: به قرمز و آبی فکر نکردم، ما را به چالش نکشید! واکنش سردار به انتخابش به عنوان بهترین بازیکن لیگ روسیه؛ یس، یس، یس! مهدی قائدی در محاصره پرسپولیسی ها / عکس ماسیمیلیانو الگری، نزدیک تر از همیشه به رئال مادرید / ادعای رسانه های اسپانیایی دلیل جدایی زیدان از رئال مادرید به نقل از کوپه

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در آخرین بازی هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و 4-2 برنده شد. طوفانی که در روزهای اخیر در چندین منطقه کاتالونیا پیش بینی شده بود به بارسلونا رسید و به طور کامل روی مسابقه و استقبال هواداران تاثیر منفی گذاشت. شکست های اخیر بارسا و از بین رفتن شانس قهرمانی نیز نقش داشت و به این دلایل تنها 30167 تماشاگر در ورزشگاه مونتجوئیک بودند تا بدترین استقبال فصل به ثبت برسد.

در مجموع از بازی های این فصل بارسا استقبال خوبی نشد و قبل از بازی دیشب، بازی با آلمریا کمترین تماشاگر را داشت. بازی برابر اتلتیکو نیز در رده سوم بود که این با توجه به حساسیت بازی و نام و اعتبار حریف در نوع خود بسیار عجیب بود.

دیگر خبرها

  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • (ویدئو) فجیع‌ترین و بدترین پرونده قتل به روایت یک کارآگاه
  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • روایت آقای کاراگاه از فجیع‌ترین و بدترین پرونده‌ای که داشت | فیلم
  • ببینید | فجیع‌ترین و بدترین پرونده قتل به روایت یک کارآگاه
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر