Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، متن نامه خانواده "ترکان" بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مهندس محسن هاشمی

ریاست محترم شورای شهر تهران

باسلام و احترام

ضمن تشکر از حسن نظر اعضای محترم شورا در تصویب طرح نامگذاری خیابانی در شهر تهران به نام مرحوم "مهندس اکبر ترکان"، با عنایت به روحیه فردی آن مرحوم در پرهیز از خودستایی و هرگونه تعلق اسمی در طول مدت خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی و به منظور ترویج اخلاق و فرهنگ خدمت صادقانه، لطفا دستور فرمائید از اجرای این مصوبه خودداری گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با سپاس
خانواده مرحوم اکبر ترکان
۱۴۰۰/۳/۳

کد خبر 603905 برچسب‌ها شورای شهر اکبر ترکان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر اکبر ترکان اکبر ترکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۷۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار و رییس شورای زرند در لباس پاکبانی (عکس)

به گزارش صدای ایران از ایرنا، شهردار زرند روز دوشنبه در جمع کارگران و پاکبانان با گرامیداشت روز کارگر، افزود: خدمت به مردم نشاط‌آور و شیرین است.

علی ضیاء‌الدینی بیان کرد: توجه به جایگاه ارزشمند کارگران در جامعه اسلامی از مهمترین مسائلی است که در نگاه ائمه معصومین (ع) به وضوح تشریح و تبیین شده است و در واقع گرامیداشت روز جهانی کارگر تعظیم به کار و تلاش بندگانی است که در راستای پیشرفت امور جامعه گام بر می‌دارند.

وی اظهار کرد: روزانه در حوزه خدمات شهری هزاران متر مربع معابر شهری جاروب و همچنین لایروبی بخش قابل توجهی از جوب‌ها در سطح شهر انجام می‌شود.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: خداوند را شاکرم که بخشی از زندگیم را با افتخار در کنار شما زحمت کشان هستم و از جنس شما‌ها خواهم بود و از خداوند می‌خواهم یاریم کند تا روزی شرمنده شما عزیزان و خانواده‌هایتان نباشم.

عباس ایرانمنش رییس شورای شهر و دیگر اعضا هم با اهدا شاخه گل به کارگران از تلاش بی وقفه آنها قدردانی کردند و هفته کار وکارگر را تبریک گفتند.

ایرانمنش بیان کرد: کارگران عزیز چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن همواره پای کار نظام بوده‌اند و امروز نیز در سنگر تولید و پیشرفت خدمت‌رسانی می‌کنند.

یکی از کارگران از حضور شهردار و اعضا شورای شهر با لباس پاکبانی و اهدا شاخه گل و تبریک روز کارگر تعجب کرد و گفت: باورم نمی‌شود این اقدام جالب شهردار تا آخر عمرم در ذهنم ماندگار خواهد بود که شهردار و اعضا شورای شهر، خود را اینگونه در سطح ما قرار داده اند این اقدام جالب در واقع قوت قلبی برای ما در خدمت بیشتر و بهتر به شهروندان را در پی دارد.

یکی دیگر از پاکبانان هم اظهار کرد: تاکنون چنین تجلیلی در شهر زرند نبوده، اما این اقدام و حضور در سطح شهر نشان از توجه مسئولان به سختی کار ما کارگران دارد و خدا را شاکریم که در حال حاضر حقوق و مزایای ما به موقع پرداخت می‌شود.

یکی از شهروندان که شاهد پاکبانی شهردار و رییس شورای شهر در حاشیه بلوار جنت بود نیز گفت: به نوبه خودم به عنوان یک شهروند زرندی از اقدام جالب شهردار و اعضاء شورای شهر در تجلیل از کارگران رفتگر قدردانی می‌کنم، اینگونه اقدامات ارزشمند و ماندگار خواهد بود.

دیگر خبرها

  • شهردار و رییس شورای زرند در لباس پاکبانی (عکس)
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرده است
  • اظهارات جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد! / پرونده باز است