Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:36:55 GMT

در بیان عملکردها ضعیف عمل کردیم

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۷۴۸۷

در بیان عملکردها ضعیف عمل کردیم

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: با وجود انجام کارهای بسیار بزرگ عمرانی در سطح استان ما در بیان عملکردها و دستاوردها ضعیف عمل کردیم.

بهمن مرادنیا در سمینار فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان کردستان با محوریت هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات اظهار کرد: ما تا آخرین ساعت در خدمت مردم و پیگیر مسائل اساسی استان هستیم تا کارها و پروژه‌ها به بهره‌برداری برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه علیرغم کارهای بزرگ انجام شده، میان مردم بازتاب چندانی ندارد، افزود: جریان مقابل دولت کوچکترین مسئله مربوط به خود را در جامعه بزرگنمایی می‌کنند ولی ما کارهای بزرگ خود را تبلیغ نمی‌کنیم.

مرادنیا از فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان کردستان درخواست کرد از فرصت باقیمانده تا پایان دولت، با اطلاع‌رسانی و گذاشتن جلسه با معتمدین و اصحاب رسانه خدمات بزرگ دولت، آنهم در دوران تحریم ها را برای مردم بیان کنند.

وی در ادامه انتخابات را نماد مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: فرمانداران در شهرستان‌ها همه تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم و بر مبنای قانون بکار بگیرند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود

‌به گزارش خبرنگار مهر، همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب استان البرز به همت سازمان بسیج اصناف این استان در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در سالن ۹ دی هشتگرد برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور سرهنگ حمید عسگری، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار می‌شود و فرید نجف نیا، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سخنران این برنامه خواهد بود.

کد خبر 6096885

دیگر خبرها

  • بارش برف در گردنه ژالانه + فیلم
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • حضور پرشکوه مردم در آزمون بزرگ انتخابات
  • تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • ضرورت آگاهی عشایر کوچ رو از مخاطرات کوچ در شرایط بارانی