Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه کشی پنج وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی جام قهرمانان ترکیه عصر امروز در شهر استانبول برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون کشتی، تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در این رقابت ها حضور یافته که نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

  در وزن 55 کیلوگرم که 8 کشتی گیر شرکت کرده اند، محمدمهدی جواهری با موتلو از ترکیه پیکار می کند و در صورت پیروزی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان حریفان ترکیه ای می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
امیررضا ده بزرگی دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز به مصاف تیکی علی از ترکیه می رود و در صورت شکست این کشتی گیر در دور دوم و مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی گیران ترک مبارزه خواهد کرد.   در وزن 63 کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف ارکن از ترکیه می رود، در این وزن 11 نفر حضور دارند.   در وزن 72 کیلوگرم امیر عبدی در مبارزه نخست به مصاف داگ از ترکیه می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی گیران ترکیه ای روبرو خواهد شد. در این وزن 8 نفر حضور دارند.   در وزن 82 کیلوگرم که 12 نفر شرکت کننده حضور دارند، محمد ناقوسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با تاتار از ترکیه کشتی خواهد گرفت.   در وزن 97 کیلوگرم که 8 نفر حضور دارند،  مرتضی الغوسی به مصاف دمیر از ترکیه می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان دیگر نمایندگان کشور ترکیه مصاف می دهد.   این رقابت ها از ظهر فردا به وقت ایران آغاز می شود.   انتهای پیام؛ 

منبع: دانا

کلیدواژه: مرحله نیمه نهایی ترکیه می رود حضور دارند برنده کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی

ایسنا/خوزستان هشت خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی نونهالان دعوت شدند.

نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان از ۱۷ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود که هشت ورزشکار و یک مربی از خوزستان در این اردو شرکت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، در وزن ۳۵ کیلوگرم سجاد محمدی، در وزن ۳۸ کیلوگرم حسین بذرافکن، در وزن ۴۸ کیلوگرم امیر کاظمی و سالار صدیقی، در وزن ۵۷ کیلوگرم آرمین قولی‌گله، در وزن ۶۲ کیلوگرم کوروش عبدولی و در وزن ۷۵ کیلوگرم امیرحسین علوانی و نوید سعیدیان به این اردو فراخوانده شده‌اند.

همچنین پرویز زیدوند به عنوان مربی از خوزستان در این اردو شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترک: گفتگو درباره تحولات منطقه، فلسطین و روابط دوجانبه
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی