Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@23:36:29 GMT

تماشای «خانواده خوشبخت» در قاب تلویزیون

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۷۶۰۰

تماشای «خانواده خوشبخت» در قاب تلویزیون

ملاک ها و شاخص های «خانواده خوشبخت» از زبان خانواده های مسلمان اردوزبان در مستندی تحت همین عنوان از کانال اردوی شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش برنا، مجموع مستند «خانواده خوشبخت» در هر قسمت به سراغ خانواده های مسلمان اردو زبان هندی، پاکستانی، کشمیری و بنگلادشی مقیم شهر مقدس قم رفته و در گفت و گو با هریک از اعضای خانواده آنان به تبیین ملاک ها و شاخص های خانواده خوشبخت مسلمان می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالین امور فرهنگی، علمی و اجتماعی، کودکان و نوجوانان حافظ قرآن، زنان فعال در هنرهای اجتماعی و خانوادگی، مدیران انجمن های علمی و فرهنگی، نویسندگان مذهبی، اجتماعی و فعالین در عرصه رسانه ها، شبکه های اجتماعی و مجازی از جمله ویژگی های خانواده های مصاحبه شونده است.

«خانواده خوشبخت» به تهیه کنندگی رضا فهیمی و اجرای خیرالنساء حسنی تولید مرکز اسلام اصیل قم در 20 قسمت 30 دقیقه ای از هفتم خرداد هر جمعه ساعت 20 به وقت تهران به روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسلمان قم شاخص خانواده کودکان و نوجوانان زنان رسانه شبکه های اجتماعی مصاحبه شبکه سحر اردو زبان خانواده خوشبخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۷۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» دوباره روی آنتن

سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی از این پس جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ در شبکه نمایش مهمان بینندگان و مخاطبان خود خواهد بود.

برنامه هفت از برنامه‌های باسابقه و پر مخاطب تلویزیون در حوزه نقد سینماست که ابتدا در شبکه سه سیما پخش می‌شد و بعد از مدتی پخش آن به شبکه نمایش رسید. این برنامه را مجریان متفاوتی همچون فریدون جیرانی، محمود گبرلو، محمدحسین لطیفی و بهروز افخمی بر عهده داشتند. «هفت» این روزها با بهروز افخمی به آنتن بازگشته است، کارگردانی که در سینما و تلویزیون نام آشناست و معمولا با نظرات متفاوتش در زمینه‌های گوناگون در ایجاد فضای نقد و گفت‌وگو موفق بوده است. 

باید دید برنامه هفت در فصل جدید تا چه اندازه می‌تواند با حضور چهره‌های سینمایی و همچنین طرح بحث‌های روز و کارآمد، جریان‌ساز و روشنگر باشد.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • گزارش دیدنی تلویزیون کره از جنگ ایران و اسرائیل
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟
  • واکنش شبانه به ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون
  • فیلم های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • عکس| دشمن فردوسی‌پور تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران!
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران