Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: همیشه ایراداتی در لیست تیم مالی وجود داشته و جای چند بازیکن خالی احساس می‌شده و این‌بار هم این اتفاق برای لیست اخیر تیم ملی رخ داده است.

محمدرضا مهرانپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی استقلال برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: درخصوص بحث فنی دیدار باید به این موضوع اشاره کنم که استقلالی ها باید سطح تحمل شان را بالا ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این احساس وجود دارد که بازیکنان تیم می خواهند زود به گل برسند. به نظرم آنها نیازمند این هستند که بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشته باشند تا بتوانند به هدف شان برسند. ایجاد این مالکیت کمک زیادی به این تیم می کند تا بتوانند موفق تر عمل کنند، ضمن اینکه آنها در امر توپ گیری از حریف سخت گیر نیستند. بچه های تیم باید حریفانشان را بیشتر تحت فشار قرار بگذارند و عجولانه به سمت دروازه برنامه ریزی نداشته باشند.

پیشکسوت استقلال با تاکید بر افزایش اشتباهات داوری در بازی‌های اخیر لیگ گفت: در هفته های اخیر وضعیت داوری ها به گونه ای است که هم تیم های برنده نسبت به آن شکایت دارند و هم تیم های بازنده، اتفاقی که اصلا جالب نیست. در بازی اخیر استقلال هم پنالتی مسلمی به نفع استقلال اعلام نشود و یکسری خطاهای واضح از چشم تیم داوری دور ماند که امیدوارم جزو اشتباهات داوری باشد و عمدی در کار نباشد.

مهرانپور در واکنش به شرایط ویژه استقلال برای ادامه مسیرش در لیگ قهرمانان و نیازهای این تیم برای موفقیت در بازی‌های مهم آسیایی به خبرنگار برنا گفت: استقلال وضعیت ویژه ای را در پیش دارد. در هر تیمی وظیفه کادر فنی، برنامه ریزی فنی و برنامه های تیم است و بازیکنان هم باید فرامین کادر را در زمین اجرا کنند و گوش به فرمان باشند. در این بین مسئولیت مهمی هم برعهده تیم مدیریتی است که باید شرایط را برای تیم و کادر مهیا کنند. در حال حاضر تمدید قراردادها و تامین نیازهای کادر فنی برای ماه های آینده اصلی ترین مواردی است که باید از سوی مدیران اجرا شود. این فرصت طلایی برای مدیران باشگاه ایجاد شده که به فکر ماه های آینده بوده و با تمدید قراردادها و تقویت تیم دنبال این موضوع باشند که بهترین شرایط را برای استقلال رقم بزنند تا در ادامه دغدغه ای برای تیم باقی نماند. مدیران استقلال باید از این فرصت نهایت بهره را ببرند و فرصت سوزی نکنند.

پیشکسوت استقلال درخصوص شرایط فعلی تیم ملی و این موضوع که لیست فعلی تیم ملی تغییرات زیادی با لیست کارلوس کی‌روش ندارد، تاکید کرد: تیم ملی ما 4 بازی حساس را در پیش دارد و قدر مسلم این است که در شرایط فعلی جایی برای آزمون و خطا نیست و استفاده از بهترین نیروهایمان در این دیدارها کار درستی است. این موضوع که فهرست دراگان اسکوچیچ شباهت زیادی به لیست کاروس کی روش دارد هم اتفاقی طبیعی است. معمولا مربی جدید تغییرات زیادی اعمال نمی کند. این موضوع حتی برای مربیان جدید در باشگاه ها هم صدق می کند. در هر صورت لژیونرهای خوبی داریم و با تلفیق این نفرات با نیروهای داخلی می توانیم به نتایج دلخواه در بحرین دست پیدا کنیم.

او درخصوص جای خالی چند بازیکن استقلال در لیست اخیر دراگان اسکوچیچ افزود: همیشه ایراداتی در لیست تیم مالی وجود داشته و جای چند بازیکن خالی احساس می شده و این بار هم این اتفاق برای لیست اخیر رخ داده است. در هر صورت سرمربی اختیار تام دارد و همه باید به نظراتش احترام بگذاریم. به نظرم از استقلال علاوه بر مهدی قایدی، فرشید اسماعیلی هم خوب کار کرد و شایسته حضور در تیم ملی بود و نام محمد نادری هم می توانست در لیست دعوت شدگان گنجانده شود.

مهرانپور درخصوص شانس تیم ملی برای صعود به جام جهانی گفت: در مسیر صعود به جام جهانی تیم های عراق و بحرین سخت ترین رقبای ما هستند. البته این تیم ها هم روی کاغذ نمی توانند برای ما درسرساز باشند اما شرایط تیم ملی خاص است و فوتبال هم قابل پیش بینی نیست. با این وجود حضور لژیونرهای باتجربه و نفرات خوب در تمامی خطوط با برنامه های ویژه کادر فنی، این کمک را به تیم ملی خواهد کرد تا تیم به جام جهانی صعود کند. بازیکنان نشان داده اند مرد روزهای سخت هستند و می توانند تاریخ را برای فوتبال تکرار کرده و راحت به جام جهانی قطر صعود کنیم. 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استقلال نفت آبادان بازی لیگ لیگ قهرمانان زمین تیم ملی بحرین جای صعود به جام جهانی عراق فوتبال جام جهانی استقلال تیم ملی جام جهانی نفت آبادان اسکوچیچ داوری پیشکسوت فرشید اسماعیلی محمد نادری مهدی قایدی جام جهانی تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۷۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است

به گزارش “ورزش سه”، نعیم حمیدی بعد از شکست استقلال ملاثانی مقابل سپاهان در جام حذفی بیان کرد: به نوبه خودم تشکر می‌کنم از تصمیم قاطع استاندار محترم و معاون محترم ایشاخ و همه اعضای عزیز شورای ورزش و تامین استان که به شکلی مشکل میزبانی استقلال ملاثانی را حل کردند. ممنونیم از باشگاه محترم فولاد خوزستان، جناب آقای رضاییان و جناب آقای ابراهیمی که انصافاً در خصوص میزبانی به نحو شایسته همه امکانات را در اختیار ما گذاشتند.

او ادامه داد: بچه‌ها واقعاً تمام توان خود را گذاشتند؛ کادر فنی و به خصوص آقای اکبرپور و بچه‌های خودمان انصافاً با تمام وجود فوتبال ناب خوزستانی را به نمایش گذاشتند. خب فوتبال است و هزار تا اتفاق؛ متاسفانه نشد بیشتر از این دل مردم رو شاد بکنیم.

مدیرعامل استقلال ملاثانی درباره استعفای سیاوش اکبرپور در نشست خبری بیان کرد: در هر خانواده‌ای و در هر باشگاهی از این مسائل هست؛ ممکن است یکسری مسائل پیش آمده که باعث آزردگی خاطر سرمربی شده است. من این را درک می‌کنم و حق را به آقای اکبرپور می‌دهم، ولی من با آقای اکبرپور بعد از مصاحبه صحبت کردم. امیدوارم اتفاق خاصی نیفتد و ایشان چون استقلالی است، به قول و وعده ای که اول نیم فصل به ما داده بودند، پایبند باشند. ما دست برادری با همدیگر داده بودیم که تا آخر پایان لیگ با همدیگر باشیم.

حمیدی افزود: درست است سیاوش ناراحت بود که البته حق با ایشون است، ولی انشاالله مشکلی پیش نیاید. و تا آخر فصل در کنار تیم ما خواهند بود. این مسائل در هر خانواده ای و در هر مجموعه پیش می‌آید. امیدواریم بعد از استراحتی که می‌کنند، انشاالله این دلخوری از دلش خارج شود و به کار فنی اش تا پایان فصل در این باشگاه ادامه بدهد.

دیگر خبرها

  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • صدا و سیما تحمل نقدپذیری خود را بالا ببرد
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس