Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@17:15:32 GMT

رأی شورای حقوق بشر ، بشدت رژیم صهیونیستی را عصبی کرد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۷۷۴۴

رأی شورای حقوق بشر ، بشدت رژیم صهیونیستی را عصبی کرد

به گزارش ایرنا از رسانه‌های صهیونیستی، در این بیانیه، شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد را دارای «اکثریت ضد اسرائیلی» خوانده شده است.

در همین ارتباط، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز این تصمیم را «شرم‌آور» توصیف کرد.

همچنین «گلعاد اردان» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در مخالفت با این اقدام، شورای حقوق بشر را «سازمانی ضد یهودی» دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادعایی مضحک گفت: نتایج این قطعنامه یک‌جانبه و ضد یهودی از پیش تعیین شده و به دنبال مشروعیت بخشی به جنبش حماس بوده است.

شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد پنجشنبه شب در ژنو سوئیس با ۲۴ رای موافق، ۹ رای مخالف و ۱۴ رای ممتنع با تشکیل کمیته تحقیق در مورد نقض حقوق بشر در اراضی اشغالی فلسطین موافقت کرد.

نظامیان اشغالگر صهیونیست از دوشنبه ۲۰ اردیبهشت حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را به مدت ۱۲ روز شروع کردند.

در این جنگ ظالمانه که تا بامداد جمعه گذشته (۳۱ اردیبهشت) ادامه داشت رژیم صهیونیستی با حملات همه جانبه از زمین، دریا و هوا به مناطق مسکونی، زنان و کودکان فلسطینی را به شهادت رساند.

در حملات ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ۳۰۳ فلسطینی به شهادت رسیدند و هزاران تن دیگر زخمی شدند.

گروه های مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران سرزمین‌های اشغالی کردند که به دنبال آن ۱۲ صهیونیست کشته شدند.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از۱۲روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه های مقاومت در غزه، پنجشنبه شب در یک نشست ۳ ساعته به طور  اجماع با آتش بس موافقت کرد.

این آتش بس از ساعت ۲ بامداد روز جمعه، (۳۱ اردیبهشت ماه) میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد و ملت فلسطین پیروزی مقاومت را جشن گرفتند.

برچسب‌ها نوار غزه رژیم صهیونیستی حقوق بشر فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوار غزه رژیم صهیونیستی حقوق بشر نوار غزه رژیم صهیونیستی حقوق بشر فلسطین اخبار کنکور رژیم صهیونیستی شورای حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۷۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»

گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، از جدیدترین بمب خود رونمایی کرد

به گزارش مشرق، گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس با انتشار تصاویری از از جدیدترین بمب خود به نام «القفازه» رونمایی کرد.

این بمب ضد نفر بوده و در سطح زمین کار گذاشته می‌شود.

بمب القفازه پس از فعالسازی به شیوه عمودی منفجر شده و ترکش‌های آن تا مسافت ۳۰ متری پرتاب می‌شود.

شهادت ۲۴ فلسطینی در رفح در ۲۴ ساعت گذشته

منابع پزشکی اعلام کردند در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه به شهادت رسیدند.

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر حملات هوایی و توپخانه ای علیه نوار غزه را تشدید کرده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!
  • ۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • شبکه آمریکایی‌: بایدن به دنبال اعطای پناهندگی به برخی از آوارگان فلسطینی است
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • مقام سازمان ملل: حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صد‌ها هزار نفر می‌شود
  • رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»
  • شهادت ۲۴ فلسطینی در رفح/ رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه