Web Analytics Made Easy - Statcounter

نه باشگاه رئال مادرید و نه خود زین الدین زیدان هنوز به طور شفاف دلیل قطع همکاری را توضیح نداده اند.

به گزارش طرفداری و به نقل از Deportes Cope، دلایل اصلی جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید سه چیز بوده است.

زیدان خواهان تمدید قرارداد سرخیو راموس و لوکاس وازکز بود، اتفاقی که هنوز رخ نداده و شاید هم رخ ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پل پوگبا را برای تقویت خط میانی تیمش می خواست که به آن هم ترتیب اثر داده نشد و از درز برخی اطلاعات داخل باشگاه به رسانه عصبانی بود. او احساس می کرد که از سوی باشگاه به اندازه کافی حمایت نمی شود.

سرمربی فرانسوی تا حدی احساس می کرد که از سوی باشگاه به او خیانت شده و به همین خاطر از مدت ها قبل تصمیم به جدایی گرفت و حتی قهرمانی احتمالی در لالیگا یا لیگ قهرمانان اروپا هم تصمیم او را عوض نمی کرد. زیدان به خاطر انتقاد رسانه ها جدا نشد، بلکه او از ماه اکتبر و دسامبر احساس می کرد که باشگاه در توانایی های او تردید دارد. حداقل این چیزی است که رسانه های اسپانیایی ادعا می کنند.

او در گفتگوی دو ساعته روز گذشته اش با فلورنتینو پرز اعلام کرده که حمایت باشگاه را احساس نکرده است.

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد علی دایی، 50 فرم، 50 رای! / نتایج تیم منتخب قرن (8) بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی شانزدهم؛ پرسپولیس بر تاج قهرمان پیروز شد هرآنچه باید در مورد لیگ ملت های والیبال 2021 بدانید آفتابه لگن هفت دست، شام و ناهار هیچی؛ دو و نیم فصل پس از خیانت به ژوزه مورینیو، منچستریونایتد کجا ایستاده است؟ سیمونه اینزاگی سرمربی جدید اینتر شد / غیر رسمی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ارتباط رامین یکتاپرست با سپاه تکذیب شد

به گزارش «تابناک» به نقل ز تسنیم، برخی رسانه‌های اسرائیلی از جمله جروزالم پست و برخی از رسانه‌های فارسی زبان وابسته به آنها یعنی ایران اینترنشنال در خبری مدعی شدند که رامین یکتاپرست، توسط اسرائیل کشته شده است. این رسانه‌ها او را نیروی وابسته به سپاه معرفی می‌‌کنند!
 
پیگیری خبرنگار تسنیم از منابع مطلع حاکیست که این اخبار صرفاً یک دستاوردسازی خیالی برای رژیم تروریستی اسرائیل است و فردی به نام رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد.

خبر رسانه اسرائیلی و تصویر پیج اینستاگرام رامین یکتاپرست در دویچه وله

رامین یکتاپرست یک فرد دوتابعیتی است که سابقه چندان مثبتی هم ندارد؛ همچنین برخی اطلاعات حاکیست که او در یک درگیری شخصی کشته شده است.
 
رسانه‌های اسرائیلی و بویژه فارسی‌زبان‌هایی مانند ایران اینترنشنال، پس از شکست این رژیم در عملیات تنبیهی وعده صادق، در چند نوبت سعی کرده‌اند دستاوردهای خیالی برای آنها بسازند.
 
خود رسانه‌های آلمانی هم پیشتر نوشته بودند که طبق ادعای پلیس آلمان یکتاپرست در سال های ٢٠٠٩ و ٢٠١٠ یک فاحشه‌خانه در لورکوزن آلمان را اداره می‌کرد و پس از آن به کلوب های موتورسواری که به بزهکاری شهرت داشتند، ملحق می‌شود.
 
گفتنی است؛ بر اساس گزارشی که دویچه وله به نقل از جروزالم پست منتشر کرده، "اسرائیل یکی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در خاک ایران کشته است". سایر رسانه‌ها نام این فرد را "رامین یکتاپرست" عنوان کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره رامین یکتاپرست
  • واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا
  • ادعای ارتباط رامین یکتاپرست با سپاه تکذیب شد
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • باکو ادعای فرانسه درباره حمایت از تجزیه طلبان را رد کرد
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم