Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@02:41:55 GMT

ونتزیا پس از 19 سال به سری آ بازگشت

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۷۸۵۱

ونتزیا پس از 19 سال به سری آ بازگشت

تیم شهر ونیز دوباره در سری آ به میدان خواهد رفت. شاگردان پائولو زانتی در دقیقه 93 به هدف خود رسیدند.

دیدار برگشت مرحله نهایی پلی آف سری بی برای صعود به سری آ میان چیتادلا و ونتزیا با تساوی 1-1 به پایان رسید تا ونتزیا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری 2-1 راهی سری آ شود.

ونتزیا در خانه میزبان چیتادلا بود و در شرایطی که 2 بازیکن ونتزیا اخراج شده بودند، در دقیقه 93 با زدن گل تساوی به سری آ صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیتادلا برای سومین بار طی چند سال اخیر است که در مرحه پلی آف در رسیدن به سری آ ناکام می ماند. ونتزیا در جدول رده بندی سری بی در رتبه پنجم قرار گرفت و برای صعود به سری آ طی سه مرحله پلی آف از سد کیه وو، لچه و چیتادلا گذشت.

ونتزیا تیمی در شهر ونیز در شمال شرقی ایتالیا است. ونتزیا از سال 2005 تا 2015 سه مرتبه اعلام ورشکستگی کرد اما از سری دی به سری بی برگشت و فصل آینده در سری آ حضور خواهد داشت. ونتزیا تا فصل 2015/16 در سری دی ایتالیا بود. این تیم آخرین بار در فصل 2000/01 با چزاره پراندلی از سری بی به سری آ صعود کرده بود. آخرین فصل حضور آنها در سری آ به فصل 2001/02 مربوط می شد. تنها افتخار ونتزیا در سطح اول فوتبال ایتالیا، قهرمانی در فصل 1940/41 کوپا ایتالیا است.

Caption

 

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد علی دایی، 50 فرم، 50 رای! / نتایج تیم منتخب قرن (8) بازخوانی دربی ها در طرفداری | دربی شانزدهم؛ پرسپولیس بر تاج قهرمان پیروز شد هرآنچه باید در مورد لیگ ملت های والیبال 2021 بدانید آفتابه لگن هفت دست، شام و ناهار هیچی؛ دو و نیم فصل پس از خیانت به ژوزه مورینیو، منچستریونایتد کجا ایستاده است؟ سیمونه اینزاگی سرمربی جدید اینتر شد / غیر رسمی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سری بی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران که این فصل در تیم ورونای ایتالیا با سرمربیگری رادوستین استویچف بازی می‌کرد با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از ترک ایتالیا داد.

امین که فصل پر فراز و نشیبی را در این تیم پشت سر گذاشت با این استوری که منتشر کرد به احتمال فراوان دیگر به این تیم باز نخواهد گشت و مقصد دیگری را برای ادامه دوران ورزشی خود انتخاب کرده است.

چند تیم در لیگ برتر والیبال لهستان به دنبال او هستند و اگر مشکلی پیش نیاید از فصل آینده این قطر پاسور ملی‌پوش را در این لیگ و یکی از تیم‌های خوب لهستان خواهیم دید.

گفتنی است ورونا با امین اسماعیل‌نژاد دیشب در آخرین بازی خود در سوپرلیگای ایتالیا با شکست برابر لوبه عنوان ششمی این لیگ را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • جدایی ستاره کوبایی - لهستانی از پروجا ایتالیا
  • نحوه درست کردن کروسان نوتلای تازه در ایتالیا (فیلم)
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • اخراج سفیر ایتالیا از نمایشگاه کتاب به دلیل اعتراض به جنگ غزه
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری