Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشنامه‌ «یک ماجرای خیلی خیلی سیاه» به کارگردانی سجاد رفیع و با مترجمی مانا سیادتی از ساعت 20:15 به مدت یک ساعت در پردیس تئاتر شهرزاد - سالن ارکیده خوانش می شود.

به گزارش برنا؛ نمایشنامه‌ «یک ماجرای خیلی خیلی سیاه» به کارگردانی سجاد رفیع و با مترجمی مانا سیادتی پنجشنبه 6 خرداد ماه واقع در پردیس تئاتر شهرزاد - سالن ارکیده از ساعت 20:15 به مدت یک ساعت خوانش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگران (به ترتیب ورود به صحنه) عبارتند از :  امید حسنی، محمد حسین ملکی، مانا سیادتی، سهند فریادی، کامیاب حاجی روزی، سجاد رفیع، فاطمه گریوانی، مجتبی عینی، نادیا محبوبی، مبینا احمدی، جلال موسوی

قیمت و بها این نمایشنامه خوانی 50,000 تومان است.

برای خرید به سایت تیوال مراجعه کنید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر تئاتر نمایشنامه خوانی پردیس تئاتر شهرزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«غرغر خان» به باغ شادونه رسید/ یک ماجرای جدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی شبکه دو، جدیدترین قسمت از «باغ شادونه» با ورود یک شخصیت جدید پنجشنبه ۶ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۷:۱۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

در این قسمت از برنامه شخصیت جدیدی به نام «غرغر خان» وارد باغ شادونه می‌شود و لحظات شیرینی را به همراه خاله شادونه و بقیه شخصیت های باغ شادونه برای کودکان رقم می‌زند.

در هر قسمت از «باغ شادونه» ماجراهای جدیدی اتفاق می‌افتد که مهارت‌های کودکانه و مفاهیم اخلاقی، دینی، فرهنگی و اجتماعی را در قالب داستان‌هایی شاد و هیجان‌انگیز به بچه‌ها آموزش می‌دهد.

«باغ شادونه» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن مناجاتی، کارگردانی علی مختارزاده و اجرای ملیکا زارعی است که جدیدترین قسمت آن پنجشنبه ۶ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۷:۱۵ پخش و جمعه در همان ساعت تکرار می‌شود.

کد خبر 6088399 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • ببینید | ماجرای اذان عجیب در جعبه سیاه
  • مانا حسینی در جایگاه هفتم پرتاب نیزه
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • «غرغر خان» به باغ شادونه رسید/ یک ماجرای جدید
  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون